بروز اختلاف در جناح های حاکم بحرین

بروز اختلاف در جناح های حاکم بحرین
سه شنبه 4 مرداد 1390 - 13:26

عضو کنگره مردمي حمايت از ملت بحرين از انتشار اخباري در مورد وجود اختلاف ميان جناح هاي حاکم در کشور خبر داد.

قاسم الهاشمی سه شنبه درمصاحبه با شبکه خبری العالم ، تصریح کرد: درحال حاضر گروه های متعددی بر بحرین حکومت می کنند و نمی توان به وضوح گفت که چه گروهی براین کشور حاکم است. 

وی افزود: بدیهی است که همه این گروه ها نسبت به مردم بحرین کینه دارند زیرا تنها به قدرت عشق می ورزند و نگاهشان به مردم نگاهی فخرفروشانه است و به مردم به دیده توهین و تحقیر می نگرند. 

الهاشمي با اشاره به درز اخباری درباره تلاش برخی طرف های حکومتی برای بیرون کردن یک شخصیت برجسته از کشور ، گفت: این مساله بیانگر اختلاف در کشور است و این که یک طرف خواهان کنار زدن طرف دیگر است. 

عضو کنگره مردمی حمایت از ملت بحرین به پافشاری عربستان در زمینه ادامه نقض حقوق بشر در بحرین اشاره کرد و افزود: ریاض خواهان ابقای شخصیتی در بحرین است که برخی از طرف های بحرینی خواهان اخراج آن از کشور بودند.

وی در باره دلایل حمایت عربستان از این شخصیت بحرینی گفت: این فرد از طرفداران عربستان است و در راستای سیاست های رژیم اشغالگر سعودی حرکت می کرد.

 عضو کنگره مردمی حمایت از ملت بحرین با هشدار درباره وجود توطئه های متعدد علیه کشور، از مردم خواست که با هوشیاری از افتادن در دام توطئه گران بپرهیزند. 

الهاشمي افزود : آنچه در بحرین در حال وقوع است ، در راستای حمایت از رژیم اشغالگر سعودی و ضمیمه کردن بحرین به عنوان بخش لاینفکی از عربستان سعودی است.



کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها