رييس مرکز حقوق بشر منامه فاش کرد:

اخراج کارمندان بحريني بخاطرگرايش مذهبي

اخراج کارمندان بحريني بخاطرگرايش مذهبي
چهارشنبه 5 مرداد 1390 - 13:15

رييس مرکز حقوق بشر بحرين با اشاره به اخراج کارمندان مراکز دولتي به علت گرايش هاي مذهبي، گفت: نقض حقوق مردم در بحرين همچنان ادامه دارد.

نبيل رجب چهارشنبه در مصاحبه با شبکه خبري العالم اظهار داشت: رژيم حمد بن عيسي آل خليفه پادشاه بحرين به صورت برنامه ريزي شده کارمندان مراکز دولتي را به علت پيروي از مذهبي خاص اخراج مي کند.

وي گفت: رژيم بحرين در حالي از مذاکرات و کميته حقيقت ياب دم مي زند که سرکوب و نقض حقوق مردم همچنان با شدت و حدت ادامه دارد و نيروهاي امنيتي به روستاها و شهرها حمله و ساکنين را بازداشت مي کنند.

رجب افزود: رژيم بي هيچ دليلي کارمندان ِ پيرو مذهبي خاص را اخراج مي کند و به نظر نمي رسد که قصد پايان دادن به اقدامات سرکوبگرانه و ظالمانه اش در حق مردم را داشته باشد.
 
وي گفت: نخست وزير، پادشاه و وليعهد بحرين درباره اخراج کارمندان پيرو مذهبي خاص از مراکز دولتي متفق الرأي هستند.

رييس مرکز حقوق بشر بحرين خاطرنشان کرد: مردم بحرين به راهپيمايي ها و تظاهرات خود براي تحقق همه اهداف شان با وجود سرکوب و خونريزي هاي رژيم ادامه مي دهند و پايبند به انقلاب مسالمت آميز خود با وجود تلاش رژيم براي کشاندن آنان به ميدان درگيري خواهند بود.

رجب درباره کميته حقيقت ياب رژيم آل خليفه گفت: ما شکي در پاکي و درستي اعضاي اين کميته نداريم زيرا آنها افرادي معتبر در سطح جهاني هستند ولي ما تجربه تلخي از رژيم آل خليفه داريم زيرا اين رژيم دروغگو ، فريبکار و توطئه گر است و وقايع بسيار تاريخي در بحرين گواه صحت مدعاي ماست و همين امر باعث شده است که به هيچ يک از اقدامات رِژيم ايمان و اعتقاد نداشته باشيم . 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها