وفاق:نتايج مذاکرات را به رسميت نمي شناسيم

 وفاق:نتايج مذاکرات را به رسميت نمي شناسيم
چهارشنبه 5 مرداد 1390 - 15:42

رييس شوراي جمعيت وفاق ملي ـ اسلامي بحرين با اشاره به احتمال اعلام نتايج مذاکرات بحرين طي فردا (پنجشنبه) به حمد بن عيسي آل حليفه پادشاه اين کشور اعلام کرد که ما نتايج اين مذاکرات را به رسميت نمي شناسيم.

جميل کاظم چهارشنبه در مصاحبه با شبکه خبري العالم تصريح کرد: جمعيت وفاق ملي ـ اسلامي به دليل نامطلوب بودن شرايط مذاکرات و در اعتراض به چنين روندي از آن خارج شد.

وي افزود: ما نتايج چنين مذاکراتي را قبول نداريم زيرا پيداست که نتايج آن به زيان ملت، انقلابيون و گروه هاي مخالف خواهد بود به طوري که طي اين مذاکرات، گروه هاي اصلي بحرين خصوصا گروه هاي مخالف همچنان منزوي مي مانند و معضل سياسي اصلي کشور نيز حل نشده باقي خواهد ماند.

کاظم با پیش بینی این مساله که نتايج مذاکرات فردا (پنجشنبه) به پادشاه بحرين ارايه شود؛ تصریح کرد: از جمعيت وفاق ملي نيز خواسته شده است که نظرات خود را بيان کند ولي اين جمعيت از مذاکرات خارج شده است و هيچ نظري را ارايه نخواهد کرد.
 
رييس شوراي جمعيت وفاق ملي ـ اسلامي بحرين افزود: جمعيت وفاق ملي به عنوان بزرگترين گروه خارج شده از مذاکرات، به هيچ وجه نظرات خود را در قالب نشست گفت وگو به پادشاه بحرين ارايه نمي دهد زيرا اين مذاکرات را به رسميت نمي شناسد.

وي افزود: جمعيت وفاق ملي جمعه گذشته در تجمعي گسترده در حومه منامه اعلام کرد که نتايج مذاکرات را نمي پذيرد و آن را به رسميت نمي شناسد زيرا هدف از اين گفت وگوها به انزوا کشاندن گروه هاي اصلي خصوصا گروه هاي مخالف و پايمال کردن حقوق ملت بحرين است.

کاظم گفت: نتايج مذاکرات تغييري در وضعيت حکومتي و پارلماني ايجاد نمي کند.

وي افزود: وابستگان رژيم مدعي هستند که شرايط بحرين خوب است و کشور وضعيتي بهتر از شرايط کنوني نخواهد داشت در حالي که وضعيت موجود چيزي جز حاکميت ظلم و فساد نيست.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها