اعتراضات ميليونی 17 استان يمن عليه صالح

اعتراضات ميليونی 17 استان يمن عليه صالح
شنبه 8 مرداد 1390 - 09:15

فعال سياسي يمني تاکيد کرد، اعتراضات ميليوني ديروز در هفده استان اين کشور بيانگر افزايش عزم و اراده مردم انقلابي و گسترش اعتراضها براي ريشه کني رژيم عبدالله صالح است.

 خالد المنصوب شنبه در مصاحبه با شبکه خبري العالم اظهار داشت: اقدامات رژيم علي عبدالله صالح از جمله قتل ، بازداشت و شکنجه بيانگر ناتواني اين رژيم و شکست شيوه هاي نظامي آن در پايان دادن به تحصن مردم و انقلابيون است.

 وي افزود: رژيم علي عبدالله صالح به شيوه هاي فتنه انگيزي ميان مردم و تحريک برخي از شهروندان عليه ديگران با هدف شعله ور کردن جنگ داخلي براي ماندن در قدرت روي آورده است.

 فعال سياسي يمني از شهروندان خواست فريب دروغ هاي اين رژيم را نخورند و براي کنار زدن عناصر باقيمانده رژيم صالح متحد و يکپارچه شوند تا به موفقيت نهايي و آزادي و کرامت خود دست يابند. 

المنصوب درباره نقش شوراي انتقالي در سايه تظاهرات ميليوني در يمن ، گفت: اين شورا تا زماني که از حمايت جوانان انقلاب و همه رهبراني که به انقلاب پيوسته اند ، برخوردار نشود نمي تواند در عرصه يمن تاثير گذار باشد.

فعال سياسي يمني افزود: شوراي انتقالي بايد اهداف انقلاب مردم يمن را بپذيرد و از شهروندان طرفداري کند تا بتواند ماموريت دوره انتقالي را که به عهده آن گذاشته شده است ، انجام دهد.

 وي تاکيد کرد که به نتيجه رساندن انقلاب مردمي مستلزم همبستگي ملي جدي و ايستادن در کنار جوانان براي از بين بردن عناصر باقيمانده رژيم صالح و پايان دادن به حکومت سرکوبگرانه آن است. 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها