اخوان المسلمين تاکید کرد:

نقش رژیم اشغالگر در ناامنی های مصر

نقش رژیم اشغالگر در ناامنی های مصر
شنبه 8 مرداد 1390 - 16:51

عضو ارشد اخوان المسلمين مصر، رژيم صهيونيستي را مسئول ناامني هاي مصر دانست.

"جمال نصار" شامگاه شنبه در مصاحبه با شبکه خبري العالم گفت: اختلاف افکني ميان گروه هاي سياسي مصر يکي از نقشه هاي رژیم صهیونیستی است، این رژیم در درگيري هاي العريش نقش دارد و با اجير کردن برخي اعضاي جنبش فتح براي برهم زدن امنيت و ثبات مصر تلاش می کند.

وی افزود: تظاهرات دیروز که طرفداران اخوان المسلمين نیز در آن حضور داشتند، براي تأکيد بر لزوم حفظ وحدت، ادامه انقلاب برای تحقق همه اهداف آن برگزار شد.

جمال نصار تاکید کرد: مردم انقلابی مصر خواستار محاکمه مسئولان رژيم مبارک، پاکسازي دستگاه ها و نهادهاي دولتي از عوامل رژيم، اجراي مواد قانون اساسي خصوصا ماده 60 و برگزاري انتخابات رياست جمهوري آزاد هستند.

نصار خاطرنشان کرد: اخوان المسلمين نخستین گروهي بود که مردم را برای حضور در اين تظاهرات فراخواند؛ طبيعي است که طرفدارانش حضوري گسترده در اين تظاهرات داشته باشند، اما اين به معناي عدم مشارکت گروه هاي ديگر يا منع آنها از حضور در اين تظاهرات نبود .

عضو ارشد اخوان المسلمین مصر تاکید کرد: گروه اخوان المسلمين درخواست کرده است به دولت و شوراي عالي نظامي براي انجام وظايف خود فرصت داده شود، اما این درخواست به این معنی نيست که نبايد از دولت به علت اشتباهات يا تعلل در اجراي اين برنامه ها انتقاد کرد .

نصار روابط اخوان المسلمين با ديگر گروه هاي سياسي مصر را خوب ارزیابی کرد و گفت: اخوان المسلمين با ديگر گروه هاي سياسي براي پشت سرگذاشتن مرحله انتقالي کنوني و آغاز مرحله اي متفاوت با گذشته در تماس مداوم است.



کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها