تظاهرات بحرين درماه رمضان ادامه مي يابد

تظاهرات بحرين درماه رمضان ادامه مي يابد
دوشنبه 10 مرداد 1390 - 04:29

يک فعال سياسي بحريني گفت: بر خلاف انتظار رژيم آل خليفه تظاهرات مردمي بحرين در ماه رمضان ادامه خواهد يافت.

"موسي محمد" دوشنبه در گفت و گو با شبکه خبري العالم اظهار داشت: رژيم حاکم اميدوار است که تظاهرات مردمي که شبانه روز در روستاهاي مختلف بحرين برگزار مي شود ، با حلول ماه مبارک رمضان ، متوقف شود اما اين تظاهرات در اين ماه نيز همچنان ادامه خواهد يافت و براي مرحله پس از ماه رمضان نيز در همين ماه برنامه ريزي خواهد شد.

وي افزود: رژيم بحرين سعي دارد براي افکار عمومي جهان وانمود کند که ديگر تظاهرات، تحصن و سرکوب درکشور وجود ندارد و اصلاحات، گفت و گو و از اين گونه اسم هاي بي مسما کشور را فراگرفته است.

فعال سياسي بحريني گفت: در واقع رژيم بحرين در اين راستا قصد دارد براي برگزاري انتخابات تکميلي پارلمان اقدام کند و از روز 25 سپتامبر از نامزدهاي شرکت در انتخابات ، ثبت نام به عمل آورد.

محمد همچنين تاکيد کرد که رژيم بحرين به سبب مشارکت دانشجويان اخراج شده از دانشگاه در تظاهرات ، به آن ها اجازه نداد بار ديگر وارد دانشگاه شوند اين در حالي است که حمد بن عيسي آل خليفه پادشاه بحرين قول بازگشت آن ها را داده بود.

فعال سياسي بحريني تصريح کرد: در حال حاضر رژيم حاکم به دنبال آن است که با دانشجويان به صورت جداگانه مصاحبه کند تا پس از اطمينان از رويکردهاي آنان به آن ها اجازه ادامه تحصيل دهد. 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها