مردم بحرين مصمم به براندازي رژيم حاکم

مردم بحرين مصمم به براندازي رژيم حاکم
چهارشنبه 12 مرداد 1390 - 05:59

لندن (العالم)ـ عضو مرکز حقوق بشر بحرين تاکيد کرد که مردم کشورش خاندان حمد بن عيسي آل خليفه را که با اتکا به مزدوران، نيروهاي امنيتي و منافقان حکومت مي کنند؛ شکست داده اند و مصمم به براندازي اين رژيم هستند.

عباس العمران چهارشنبه در گفت وگو با شبکه خبري العالم تصريح کرد: زماني که مردم به طور گسترده در 14 فوريه به خيابان ها آمدند رژيم مشروعيتش را از دست داد و متحمل شکست شد.

وي گفت: رژيم بحرين که ناتوان در برابر اراده مردم است گزينه اي براي آن جز به خدمت گرفتن نيروهاي ظالم و مزدور نمانده است.

العمران درباره مرحله آينده در بحرين افزود: پيش بيني مي شود درگيري ها در روزهاي آينده تشديد شود، زيرا مردم مصمم هستند که عرصه را ترک نکنند و در برابر فشارها و سرکوبگري رژيم که هيچ پايگاه و جايگاهي در ميان مردم ندارد و مرتکب جنايت هاي انساني مي شود؛ ايستادگي کنند.

وي گفت: رژيم با کمک گرفتن از نيروهاي سعودي حاکميت کشور را به عربستان واگذار کرده است.

عضو مرکز حقوق بشر بحرين خاطرنشان کرد: اوضاع در بحرين مانند ديگر کشورهاي عربي است که شاهد انقلاب هستند و آمريکاو عربستان براي ناکام گذاشتن انقلاب و تحميل خواسته هاي خود بر مردم بحرين تلاش مي کنند.

وي دربار گفت وگوها در بحرين نيز گفت: هدف پادشاه بحرين از طرح اين گفت وگوها خارج کردن کشور از بحران نبود، بلکه در صدد راهي براي برون رفت از تنگناي موجود بود و در اين رابطه به دروغ و فريب روي آورد و حتي کميته اي موسوم به کميته تحقيق نيز تشکيل داد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها