فرماندار شهر خالص تاکید کرد

آتش خشم عراقیها علیه منافقین شعله ورمی شود

آتش خشم عراقیها علیه منافقین شعله ورمی شود
جمعه 14 مرداد 1390 - 07:59

فرماندار شهر خالص در استان دياله عراق تاکيد کرد که " آتش خشم عراقي ها بويژه کشاورزان عليه گروهک تروريستي منافقين شعله ور مي شود".

 به گزارش روز جمعه پايگاه اطلاع رساني شبکه خبري العالم ، "عدي الخدران" گفت که کاسه صبر کشاورزان عراقی از ادامه تصاحب زمین های کشاورزیشان توسط گروهک تروریستی منافقین لبریز شده است و تا فرصت باقی است دولت مرکزی عراق باید برای آزاد سازی این زمین ها و بازگرداندن آنها به مالکانشان اقدام کند.

وی خاطرنشان کرد: گروهک تروريستي منافقين با حمايت رژيم دیکتاتوری سابق زمين هاي زیادی از کشاورزي را در دهه هشتاد قرن گذشته براي احداث اردوگاه اشرف تصرف عدوانی کرد.

فرماندار شهر خالص با تاکید به اینکه مردم خشمگین عراق دیگر تحمل ندارند زمین های کشاورزی آنان در تصرف یک گروهک تروریستی باشد، از بحرانی شدن اوضاع و احتمال حمله مردم به اردوگاه اشرف خبرداد.

 الخدران تاکيد کرد : فرمانداري شهر و سران عشاير در زمان حاضر سعي دارند اوضاع را آرام کنند اما معلوم نيست کشاورزان در آينده چه واکنشي نشان دهند و به همين علت ما از دولت مرکزي مي خواهيم هر چه سريعتر براي بازگرداندن همه زمين ها به مالکان اقدام کند.

 وي درعین حال اظهار داشت : کشاورزان وعده هايي برای رساندن پیامشان به دستگاه هاي مربوطه در دولت عراق به منظوررسيدگي به این مسئله در سريعترين زمان دريافت کرده اند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها