سرکوب تظاهرات بحرينیها با سلاح هاي آمريکايي

سرکوب تظاهرات بحرينیها با سلاح هاي آمريکايي
شنبه 15 مرداد 1390 - 08:55

رژيم بحرين تظاهرات مسالمت آميز جديد مردم اين كشور را با استفاده از سلاح هاي آمريکايي سرکوب کرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني شبکه خبري العالم، طرفداران انقلاب 14 فوريه به مناسبت برگزاري تظاهرات ديروز (جمعه) با عنوان "تعيين سرنوشت 6" در روستاي "بني جمره" با صدور بيانيه اي مواضع خود را درباره حوادث و تحولات داخلي بحرين اعلام کردند.
به دنبال تظاهرات اعتراض آميز مردم در روستاي بني جمره عليه سرکوبگري رژيم آل خليفه، نيروهاي امنيتي بحرين بار ديگر با حمايت اشغالگران متشکل از نيروهاي عربستاني، اماراتي، پاکستاني، اردني، هندي و فيليپيني به مردم حمله کردند که در نتيجه شمار زيادي از مردم زخمي و گروهي نيز دستگير شدند.
در اين حمله شمار زيادي از زنان، مردان و کودکان به علت استفاده مفرط نيروهاي امنيتي از گازهاي سمي و پرتاب گاز اشک آور ساخت آمريکا به داخل منازل شهروندان، خيابان ها و کوچه هاي اين منطقه دچار خفگي شديد و شماري از آنها نيز دچار بيهوش شدند.
در بخش ديگري از اين بيانيه آمده است: طرفداران انقلاب 14 فوريه اقدام آمريکا در ادامه حمايت هاي امنيتي، سياسي و نظامي از رژيم آل خليفه را محکوم مي کنند
براساس اين بيانيه، جوانان در بخش هاي مختلف بحرين و در تحصن گسترده جمعه "تعيين سرنوشت 6" شمار زيادي از گلوله هاي گاز اشک آور آمريکايي را يافته اند که تاريخ توليد آنها به ماه ژوئيه 2011 برمي گردد و اين امر نشان دهنده دست داشتن آمريکا در ارائه کمک هاي مختلف به رژيم آل خليفه و در اختيار قرار دادن سلاح هاي مختلف براي سرکوب انقلاب 14 فوريه و اعتراضات مردمي است که خواستار سرنگوني يکي از بزرگترين هم پيمانان آن کشور در بحرين هستند.
اين بيانيه افزود: جوانان طرفدار انقلاب 14 فوريه همچنين حمايت هاي رژيم هاي اردن و عربستان از آل خليفه و دست داشتن آنها در کشتار مردم بحرين با استفاده از ذخاير گاز اشک آور و گازهاي خفه کننده توليد شده در کارخانه هاي آمريکايي را محکوم و اعلام کردند که ما بر اين باوريم توافق ملي در بحرين جز در صورت سرنگوني رژيم آل خليفه و خروج نيروهاي سپر جزيره و نيروهاي اردني به وجود نمي آيد.
اين بيانيه خاطرنشان کرد: توافق شيعيان و اهل سنت در بحرين از گذشته دور وجود داشته است و رژيم آل خليفه براي ماندن بر مسند قدرت در ميان شهروندان کشور اقدام به اختلاف افکني مي کنند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها