سخنرانی مقام معظم رهبری درکنفرانس حمایت ازفلسطین

سخنرانی مقام معظم رهبری درکنفرانس حمایت ازفلسطین
شنبه 9 مهر 1390 - 06:50

سخنراني رهبر معظم انقلاب اسلامي از لحظاتي قبل در پنجمين کنفرانس بين المللي حمايت از انتفاضه فلسطين آغاز شد.

به گزارش روز شنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، اين كنفرانس بين‌المللي، حدود ساعت ده صبح امروز با تلاوت آیاتی از قرآن کریم و سخنرانی رییس مجلس شورای اسلامی ایران آغاز به کار کرد.

پنجمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین به مدت دو روز و با مشارکت بیش از صد کشور در محل اجلاس سران در تهران، تحت شعار "فلسطین وطن فلسطینی ها" ، از امروز آغاز به کار کرد.

زمينه سازي براي بسيج تمام امكانات و ظرفيت‌هاي رسمي و غيررسمي جهان اسلام و ساير كشورهاي آزادي‌خواه جهان براي حمايت از انتفاضه و حقوق اوليه و انكارناپذير ملت فلسطين در زمينه رفع اشغال فلسطين و بيت المقدس، بازگشت آوارگان و امكان حق تعيين سرنوشت فلسطينيان از اهداف اصلي اين كنفرانس است.

به گفته 'حسين شيخ الاسلام' دبيركل كنفرانس بين‌المللي حمايت از انتفاضه مردم فلسطين،16 رييس و هشت نايب رييس مجالس كشورهاي جهان براي حضور در اين كنفرانس بين‌المللي اعلام آمادگي كرده‌اند.

دبيركنفرانس بين المللي حمايت از انتفاضه مردم فلسطين يادآور شده است كه از بيش از هفتاد كشور در سطح رييس مجلس و هيات پارلماني و شخصيت‌هايي از صد كشور براي حضور در اين كنفرانس دعوت به عمل آمده است.



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها