حمایت مردم سوریه از مقاومت

حمایت مردم سوریه از مقاومت
پنج‌شنبه 21 مهر 1390 - 09:05

يک فعال سياسي سوري با اشاره به تظاهرات گسترده و حمايت از بشار اسد، بر پايبندي مردم اين کشور به برنامه ها و راهبردهاي حمايتي مقام هاي کشورشان از مقاومت تاکيد کرد.

" محمد ضرار جمو " روز پنجشنبه در گفت و گو با شبکه خبري العالم در دمشق، اظهار داشت : شوراي ملي سوريه هيچگاه نماينده مردم سوريه نبوده و نخواهد بود .

وي افزود: هدف مردم سوريه ازتظاهرات، رساندن اين پيام به گوش همه جهان بود که بايد به اکثريت که طرفدار بشار اسد و برنامه هاي اصلاحاتي وي هستند، احترام گذاشت .

محمد ضرار جمو، اظهار داشت : آمريکا، اروپا، ترکيه و ديگر کشورهاي حمايت کننده تروريست بايد بدانند هيچ يک از اقدام های انها نمي تواند مردم سوريه را که به بشار اسد پايبند هستند ، منصرف کند؛ زيرا مردم سوریه بارها ثابت کرده اند از رهبر خود و طرح هاي راهبردي وي در منطقه حمايت مي کنند.

ئيس بخش سياسي سازمان مهاجران عرب، تاکيد کرد : سوريه با ايران پيمان راهبردی دارد ؛ اما برخي کشورها مي خواهند نقش اين کشور در دفاع از مسائل عربي را بگیرند؛ اما مردم سوريه به حمايت از مسئله فلسطين تا دستيابي کامل آنها به حقوقشان، پايبند هستند .

وي غرب را به تغيير دادن منطقه بر اساس سليقه، معيار و ملاک خود متهم کرد و گفت : غرب امروز نيز مردم سوريه را با تحريم ميخواهد مجازات کند.    

وي افزود : تظاهرکنندگان همه مردمي عادي بودند نه کارمنداني که مجبور به شرکت در تظاهرات باشند؛ زيرا سازماندهي صدها هزار نفر بسيار دشوار است و اگراعتراض ها گسترده بود و همه مردم را شامل مي شد رژيم نمي توانست ماهها در برابر آن ايستادگي کند .

وي تاکيد کرد : شوراي ملي که اخيرا در ترکيه تشکيل شد نماينده مردم سوريه نبوده و نخواهد بود و همه کشورهايي که امروز بر ضد سوريه ايستاده اند هرگز نخواهند توانست آن را شکست دهند .

پربیننده ترین خبرها