مبادله 81 اسیرمصری با یک جاسوس صهیونیست

مبادله 81 اسیرمصری با یک جاسوس صهیونیست
جمعه 22 مهر 1390 - 07:24

منابع آگاه مصري از برقراري تماس‌هايي بين قاهره و تل‌آويو براي مبادله "ايلان گرابيل" جاسوس رژيم صهيونيستي در مصر با 81 اسير مصري دربند زندان‌هاي اين رژيم خبر دادند.

به گزارش روز جمعه پايگاه اطلاع رساني شبکه خبري العالم به نقل از روزنامه "المصري اليوم " ، " مذاکرات بین قاهره و تل‌‌آويو درباره مبادله گرابيل با 81 اسير مصري پيشرفت زيادي داشته است".

سفير سابق مصر در تل‌آويو گفت که مبادله یک هزار و 27 فلسطینی دربند زندان های رژیم صهیونیستی در مقابل آزادی "گلعاد شاليت" نظامي اسيرصهيونيست نزد نیروهای مقاومت فلسطين ، عذرخواهي تل‌آويو از قاهره به دليل کشتن تعدادي از نظاميان مصري در مرز مصر و فلسطین اشغالی و زمزمه مبادله گرابيل با اسيران مصري بيانگر در پيش گرفتن " ديپلماسي آرام" از سوي قاهره است.

"محمد عاصم" افزود: این روند به معنی دوستانه بودن روابط بین مصر و اسراییل نیست و تنها بیانگر این است که قاهره بدون هیاهو بدنبال حفظ عزت و سربلندی مصر است.

وی در پاسخ به اين پرسش که واکنش مردم مصر به مبادله گرابيل با اسیران مصری چه خواهد بود ، گفت : نمي توان درباره افکار عمومي درمصر پيش بيني کرد زیرا ما درمرحله پس از مبارک قرار داریم و در مصر یک انقلاب رخ داده است.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها