تاوان سنگین اسرائیل برای آزادی شالیت

تاوان سنگین اسرائیل برای آزادی شالیت
يکشنبه 1 آبان 1390 - 13:18

نماينده حزب کاديما در کنيست رژيم صهيونيستي و از وزراي سابق اين رژيم اظهار داشت: "اسرائيل تاوان سنگيني را در برابر آزادي شاليت پرداخت".

به گزارش پايگاه اطلاع رساني العالم، "شاؤول موفاز" در گفت وگو با کانال دو تلويزيون رژيم صهيونيستي،  تاکیدکرد: "اسرائيل بناچار در قبال آزادي شاليت، صدها عنصر مقاومت را از زندان آزاد کرد، که اين مسأله مقاومت را براي ربودن سربازان اسرائيلي تشويق مي کند".

موفاز افزود: "مطالعات راهبردي پيش بيني مي کند، مقاومت فلسطين در روزهاي آينده عمليات خود را عليه اسرائيل تشديد مي کند".

موفاز ارتش رژیم اسرائيل را مورد خطاب قرار داد و گفت: "ارتش اسرائيل بايد تدابير ويژه اي را براي پيشگيري از ربودن سربازان اسرائيلي توسط عناصر مقاومت اتخاذ کند".

 

"انور ياسين" اسير آزاد شده فلسطيني در بررسي اين گزارش در گفتگو با برنامه اين هفته "العين الاسرائيليه" (از نگاه رسانه هاي اسرائيل) شبکه خبري العالم تصريح کرد: "صهيونيستها در حملات وحشیانه عليه مردم فلسطين ميان نظاميان و غير نظاميان تفاوت قائل نمي شوند. به گونه اي که کودکان و زنان و سالخوردگان فلسطيني از تجاوزات آنان در امان نيستند".

وي گفت: اسراي آزاد شده از چنگال اشغالگران، براي حمايت از خانه و کاشانه و فرزندان سرزمین فلسطين از هيچ اقدامي فروگذاري نمي کنند، و براي آزادي همه اسراي فلسطيني از چنگال اشغالگران جانفشاني مي کنند.

انور یاسین تاکید کرد: مذاکرات بيهوده و مکرر به اصطلاح سازش با رژيم اشغالگر که هيچ نتیجه ای برای فلسطینی ها نداشت نشان داد، تنها راه بازپس گرفتن حقوق مشروع مردم فلسطين از صهيونيستهاي غاصب، مقاومت مسلحانه و مبارزه است.



کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها