حمله به عزاداران حسینی در بحرین

حمله به عزاداران حسینی در بحرین
شنبه 12 آذر 1390 - 09:57

جمعيت اسلامي وفاق ملي بحرين، دولت و رژيم آل خليفه را مسئول اصلي تعرض به مراسم مذهبي و حملات سازماندهي شده عليه هيأت هاي عزاداري در ايام محرم دانست.

به گزارش روز شنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، جمعیت وفاق در بیانیه ای تاکید کرد: نیروهای امنیتی به شرکت کنندگان در مراسم عزاداری امام حسین (ع) در "المحرق" حمله کرده و آنها را بصورت گسترده با گاز اشک آور هدف قرار دادند.

در این بیانیه تاکید شده است: نیروهای امنیتی همچنین شرکت کنندگان در این مراسم را که بیش از هزار سال است در بحرین با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می شود، به صورت مستقیم با گلوله هدف قرار دادند، که در نتیجه آن چندین نفر مجروح شدند.

جمعیت وفاق خاطرنشان کرد: دولت بحرین از مسئولیت خود برای تأمین حتی کمترین مقدار امنیت شهروندان برای برگزاری مراسم مذهبی و پرداختن به امور اعتقادی و دینی شانه خالی کرده است؛ امری که بیانگر ناتوانی دولت در عمل به ساده ترین وظایف خود، و ادامه حیات آن است.

جمعیت وفاق تأکید کرد: این اقدامات بی مسئولانه پس از درماندگی و ناتوانی دولت در برابر مطالبات سیاسی عادلانه مردم بحرین صورت می گیرد؛ به همین دلیل برای متلاشی کردن وحدت جامعه به تفرقه افکنی روی آورده است.



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها