فرافکنی تکراری حاکم بحرین علیه ایران و سوریه

فرافکنی تکراری حاکم بحرین علیه ایران و سوریه
سه شنبه 22 آذر 1390 - 16:54

حاکم بحرين، در ادامه تلاش‌هايش براي فرافکني عليه کشورهاي ديگر و منحرف کردن افکار عمومي از جنايت‌هاي سازمان‌يافته رژيم‌اش عليه مردم دمکراسي‌خواه کشورش، ايران و سوريه را متهم به دخالت در امور داخلي‌اش کرد.

به گزارش روز سه‌شنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم، «حمد‌بن‌عیسی ‌آل‌خلیفه» در سفر به انگلیس و دیدار با مقامات این کشور باردیگر مدعی شد سوریه و ایران در امور داخلی کشورش دخالت می‌کنند.
پادشاه بحرین، یک روز پس از دیدار با نخست وزیر انگلیس، در گفت‌وگو با روزنامه انگلیسی «دیلی تلگراف»، که روز سه‌شنبه منتشر شد، مدعی شد، در کشورش حقوق بشر نقض نمی‌شود و معترضان دمکراسی‌خواه نیز سرکوب نمی‌شوند.
وی با تلاش برای فرافکنی و منحرف کردن افکارعمومی جهان از جنایت‌های سازمان‌یافته رژیم‌اش علیه مردم بی‌دفاع مدعی شد: سوریه شخصیت‌های مخالف در بحرین را آموزش می‌دهد.
حمد‌بن‌عیسی ‌آل‌خلیفه مدعی شد: ما دلایلی داریم که شماری از شخصیت‌های مخالف بحرینی در سوریه آموزش دیده‌اند و ما در این باره به این کشور هشدار داده‌ایم.
حاکم بحرین همچنین در ادامه فرافکنی علیه جمهوری اسلامی ایران مدعی شد، ایران نیز در امور داخلی بحرین دخالت می‌کند.
پادشاه بحرین درحالی ادعاهای واهی‌اش علیه جمهوری اسلامی ایران و سوریه را تکرار کرد که کمیته حقیت‌یاب موسوم به کمیته «بسیونی» در این کشور، که رژیم حاکم خود آن را تشکیل داد، در گزارش اخیرش ایران را از هر گونه دست داشتن در حوادث بحرین تبرئه کرد.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها