رایزنی دولت با مجلس برای کابینه دوازدهم؛ آری یا نه ؟

رایزنی دولت با مجلس برای کابینه دوازدهم؛ آری یا نه ؟
يکشنبه 18 تير 1396 - 13:33

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی با بیان اینکه دولت هیچ گونه رایزنی با مجلس درباره کابینه نداشته است، گفت: اگر تلاشی هم وجود دارد از سوی مجلس است.

العالم- ایران 

حسین نقوی حسینی با اشاره به جلسه صبح امروز شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: در این جلسه بحثی پیرامون لزوم تلاش فراکسیون به صورت مستقل برای پیگیری منویات مقام معظم رهبری صورت گرفت و مقرر شد حتی بر روی نام فراکسیون هم بررسی صورت گیرد زیرا فراکسیون تلاش دارد به صورت مستقل و محکم به فعالیت خود ادامه دهد.

نماینده مردم ورامین ادامه داد: ما حدس می زنیم که یکی از فراکسیون اکثریت مجلس خواهیم بود.

وی با اشاره به بررسی قرارداد وزارت نفت با توتال در شورای مرکزی گفت: مقرر شد مجمع عمومی فراکسیون برگزار شده و کارشناسان این بخش در مورد قرارداد توتال روشنگری کنند زیرا برخی معتقدند از زمان مصدق تا امروز چنین قراردادی با کشورهای خارجی بسته نشده است.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی اظهار داشت: معاهده پاریس نیز در فراکسیون مورد بررسی قرار گرفت انتقادات جدی به این معاهده وارد است و شورای نگهبان نیز این طرح را برگشت داده است لذا قرار شد مذاکرات جدی در این خصوص صورت گیرد.

نقوی حسینی گفت: سه شنبه صبح از ساعت ۷ تا ۸ مجمع عمومی فراکسیون میزبان وزیر ورزش و جوانان خواهد بود.

وی تصریح کرد: تا به امروز هیچ نشست و گفتگویی پیرامون وزرای احتمالی با مجلس صورت نگرفته است و هیچ گونه رایزنی دولت با مجلس در این خصوص نداشته است و اگر تلاشی هم وجود دارد از سوی مجلس است و فراکسیون ها خودشان به دنبال این هستند تا کابینه آینده چگونه تشکیل خواهد شد و الا دولت نه درخواست نه مذاکره و نه پیشنهادی داده است.

مهر

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها