تصاویر؛ خواب "راحت" در چند قدمی ببرها!

تصاویر؛ خواب
يکشنبه 18 تير 1396 - 16:34

این اقامتگاه بسیار لوکس به نظر می رسد اما هیچ اطمینانی نیست که همسایگان شما بگذارند شب را در آسایش بخوابید چرا که آنها ببر هستند.

این اولین اقامتگاه در انگلستان است که در دل طبیعت و حیات وحش ساخته شده است، اقامتگاهی که میهمانان آن فقط چند سانتیمتر با یکی از درنده ترین حیوانات حیات وحش، یعنی ببرها، فاصله دارند. فاصله ای که با یک دیوار شیشه ای ایجاد شده است. بدین ترتیب آنها به راحتی می توانند همسایگان گربه سان خود را از اتاق خواب یا اتاق نشیمن این کابین تماشا کنند.

این اقامتگاه در پارک سافاری و باغ وحش پورت لیمپن در کنت انگلستان افتتاح شده است که به خانواده ها این فرصت را می دهد تا تجربه ای جدید در حیات وحش این پارک داشته باشند.

افرادی که در این کابین های لوکس در دل حیات وحش این پارک اقامت می کنند کاملا در امان هستند چرا که شیشه ای که آنها را از ببرها جداکرده است  بسیار مستحکم و نشکن است. در این اقامتگاه ، یک تلویزیون 4k ، حمام مجهز به لوازم بهداشتی و حوله ، تختخواب و تمام آنچه برای اقامت یک فرد در هتل نیاز است وجود دارد. این اتاقک ها ظرفیت 4 نفر را دارند و بالکنی در طبقه بالای آن وجود دارد که به میهمانان این اقامتگاه چشم اندازی خارق العاده از محیط اطراف را هدیه می دهد.

هزینه اقامت در این اقامتگاه ببری، در ماههای خلوت سال شبی 375 پوند و در فصل های شلوغ تر شبی 800 پوند خواهد بود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها