پاسخ سناتور روس به ادعاهای تحلیلگر آمریکایی

پاسخ سناتور روس به ادعاهای تحلیلگر آمریکایی
دوشنبه 19 تير 1396 - 13:35

نماینده پارلمان فدراسیون روسیه، اظهارات "جین بساکی" ، سخنگوی سابق وزارت امور خارجه آمریکا را که گفته بود "ترامپ به دام پوتین افتاد"، به باد تمسخر گرفت.

العالم - اروپا

به گزارش پایگاه خبری روسیا الیوم پس از دیدار ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در هامبورگ آلمان، جین پساکی درباره این دیدار مقاله ای در "CNN" منتشر کرده و در آن نوشت که روس ها، رئیس جمهور آمریکا را مغلوب کردند و این کاملا قابل پیش بینی بود چون خود او اجازه داده بود.

وی در این مقاله ضمن نکوهش ترامپ به دلیل ناتوانی وی از اعمال فشار بر روسیه به بهانه ادعای مداخله مسکو در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، از عدم آمادگی و حضور دهن وی در این دیدار انتقاد کرده و این اتفاق را مهمترین اتفاق دیپلماتیک در سال جاری دانست.

سناتور "الکسی بوشکوف" در تحلیل اظهارات پساکی ضمن یادآوری گاف های جغرافیایی سابق وی، توان تجزیه و تحلیل او را زیر سئوال برد.

بوشکوف در یک یادداشت تویتری نوشت: "در آمریکا برای اینکه یک کارشناس و تحلیل گر باشید فقط کافی ست بگویید ترامپ به دام پوتین افتاد" و الان می بینید که خانم بساکی که نمی تواند ایران و عراق را از هم تشخیص دهد، کارشناس سی ان ان می شود.

این سناتور روسی ظهور پساکی به عنوان یک تحلیلگر را دلیلی بر پایین آمدن سطح شعور و عقلانیت در میان سیاست مداران آمریکایی دانست.

وی گفت: "ظهور شخصی مثل پساکی به عنوان تحلیل گر آنهم پس از آنها به دلیل بی سوادی و نادانی مضحکه جهان شده بود، گواهی بر تنزل سطح شعور و عقلانیت در میان سیاستمداران آمریکایی ست".

208

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها