سردار سلیمانی: پرونده خلیفه نابه حق در جهان تمام شد

سردار سلیمانی: پرونده خلیفه نابه حق در جهان تمام شد
دوشنبه 19 تير 1396 - 19:37

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید براینکه ثمره شهادت سردار نصیری در عراق تمام شدن پرونده خلیفه نابه حق در جهان است، گفت: کدام دیپلماسی می‌تواند کار خون شهید نصیری و تقوی و همدانی و صدها شهید دفاع مقدس را انجام دهد؟

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، سردار قاسم سلیمانی دوشنبه شب در مراسم یادبود چهلمین شهید مدافع حرم سردار شعبان نصیری تاکید کرد: اسلام بعد از جنگ خوارج در صدر اسلام خطری به شدت پدیده داعش به خود نديده بود.

وی افزود: ثمره شهادت سردار نصیری در عراق منجر به يک جشن بزرگ در جهان شد که آن تمام شدن پرونده خليفه نا به حق در جهان است.

وی گفت: اقدامات دیپلماسی خیلی خوب است و دنیا بر آن تاکید دارد و ما هم استفاده می‌کنیم اما حل بعضی از مشکلات با دیپلماسی حل نمی‌شود.

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: بعضی اتفاقات دیگری هست که از همه رفتارهای دیپلماسی معمول عبور می‌کند و درها را می‌گشاید و اخوت ایجاد می‌کند که خون شهید نصیری از این خون‌ها بود.

وی گفت: به ملت عراق و ملت خودمان عرض می‌کنم کاری که فرزندان ملت ایران در خدمت به ملت عراق کردند کار سربازی زیر بیرق و پرچم فرماندهان عراق بدون ادعا بود.

سلمانی افزود: شهدایی همچون نصیری و تقوی سردار بودند در کجای دنیا وجود دارد که یک فرمانده بزرگ و ژنرال برجسته تفنگ به دست بگیرد و در صف اول رزمنده‌ها در محاصره بجنگد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها