ترامپ: دیدار پسرم با وکیل روسی، اشتباه نبود

ترامپ: دیدار پسرم با وکیل روسی، اشتباه نبود
پنج‌شنبه 22 تير 1396 - 11:19

رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه‌ای تاکید کرد که دیدار پسر ارشدش با یک وکیل روسی در جریان رقابت‌های انتخاباتی ۲۰۱۶ میلادی اشتباه نبوده است.

العالم ـ آمریکا

به گزارش رویترز، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه در سخنانی گفت: من تا همین چند روز پیش اطلاعی از دیدار پسر ارشدم با وکیل روسی در جریان رقابت های انتخابات ریاست جمهوری نداشتم و پسرم به خاطر این دیدار کار نادرست و اشتباهی مرتکب نشده است.

ترامپ در مصاحبه با رویترز در پاسخ به این سئوال که "آیا از دیدار ژوئن سال گذشته دونالد ترامپ جونیور و وکیل روسی اطلاع داشته است"، تصریح کرد: نه، تا همین چند روز پیش که آن را شنیدم، هیچ اطلاعی از این دیدار نداشتم.

ترامپ گفت: به خاطر برگزاری این دیدار، پسرم را متهم نمی کنم. فکر می کنم بسیاری از افراد چنین نشست هایی را برگزار کرده اند. از چیزی که شنیده ام حدس می زنم این تنها یک نشست 20 دقیقه ای بوده است. بسیاری از افراد و بسیاری از سیاستمداران چنین نشست هایی را انجام می دهند.

ایمیل های منتشر شده توسط دونالد ترامپ جونیور نشان می دهد که او سال گذشته مشتاقانه با ملاقات با یک وکیل زن روسی که گفته می شود با دولت مسکو در ارتباط بوده، استقبال کرده است، چرا که احتمال می رفته است این وکیل روسی اطلاعات مخربی درباره هیلاری کلینتون نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا داشته باشد.

این ایمیل ها نشان می دهد که پسر ترامپ آماده بوده است تا اطلاعات بسیار حساس و بسیار مهمی را از وکیل روسی درباره هیلاری کلینتون دریافت کند.

روزنامه نیویورک تایمز پیش از این فاش کرده بود که دونالد ترامپ جونیور به همراه جارد کوشنر داماد رئیس حمهور آمریکا و پل مانافورت مدیر سابق کمپین انتخاباتی ترامپ در این نشست شرکت کرده اند.

دونالد ترامپ جونیور تایید کرده است که با این وکیل به نام ناتالیا وسلنیتسکایا دیدار کرد اما می افزاید که "هیچ اطلاعات ارزشمندی" درباره خانم کلینتون رد و بدل نشد.

تسنیم

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها