ستایش سایت AFC از خرید عراقی پرسپولیس

ستایش سایت AFC از خرید عراقی پرسپولیس
شنبه 24 تير 1396 - 09:59

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به ستایش از خرید عراقی جوان پرسپولیس پرداخت.

العالم - گوناگون

اشنونا اسپورت، "بشار رسن" بازیکن جوان عراقی با تیم فوتبال پرسپولیس به توافق نهایی رسیده است و اگر مشکلی به وجود نیاید این بازیکن به زودی پیراهن سرخ پوشان ایرانی را بر تن خواهد کرد. بشار رسن قرار است که تیم‌ ‌ملی امید عراق را در انتخابی جام ملت‌های آسیا همراهی کند.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی از چند بازیکن که امید زیادی به درخشش آنها در انتخابی جام ملت های آسیا می‌رود سخن به میان آورد. بشار رسن یکی از این بازیکنانی است که در گزارش سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا از او سخن به میان آمده و شانس بالایی برای درخشش در این رقابت‌ها دارد.

جام ملت‌های آسیا زیر 23 سال به میزبانی چین برگزار خواهد و تیم‌ ‌ملی فوتبال عراق با تیم های افغانستان، عربستان و بحرین هم‌گروه است.

بشار رسن، بازیکن عراقی تیم فوتبال پرسپولیس از تجربه بسیار بالایی برخوردار است. او سابقه قهرمانی با تیم‌ ‌ملی فوتبال عراق در جام ملت‌های آسیا زیر 22 سال را در کارنامه دارد و بازی در تیم‌ ‌ملی فوتبال عراق را هم را تجربه کرده و یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان نیروی هوای عراق است.

او توانایی بازی کردن در پست هافبک تهاجمی، وینگر چپ و مهاجم را دارد و می‌تواند خرید بسیار خوبی برای تیم فوتبال پرسپولیس باشد.

ایسنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها