چه کسی شهردار تهران می شود؟

چه کسی شهردار تهران می شود؟
يکشنبه 25 تير 1396 - 17:54

منتخب شورای پنجم شهر تهران، گفت: قبل از آغاز رسمی جلسات شورا پنجم برنامه‌های گزینه‌های شهرداری بررسی می‌شود تا با آغاز رسمی جلسات، شهردار نیز تعیین شود.

العالم - ایران

محمد علیخانی  با اشاره به برگزاری جلسه منتخبین مردم در شورای شهر تهران در روز سه‌شنبه هفته جاری اظهار کرد: این جلسه با توجه به معرفی گزینه‌های شهرداری برگزار می‌شود.

وی گفت: در جلسه اشاره شده منتخبین مردم هر کدام گزینه‌های مطرح شده را در جلسه مطرح و در واقع مابقی منتخبین اطلاعات لازم را درخصوص گزینه‌های شهرداری کسب خواهند کرد.

علیخانی ادامه داد: در ادامه این جلسه، جلسه‌ای در روز چهارشنبه هفته جاری برگزار و در این جلسه نیز در نهایت هفت گزینه برای شهرداری تهران انتخاب می‌شود.

منتخب مردم تهران در شورای شهر افزود: در انتخاب فرایند شهردار تهران، هفت گزینه برنامه‌های خود را اعلام و در نهایت از بین هفت نفر اشاره شده دو نفر به مرحله پایانی دست پیدا خواهند کرد.

وی گفت: منتخبین مردم در شورای شهر بنا دارند تا قبل از آغاز رسمی جلسات شورا پنجم برنامه‌های گزینه‌های شهرداری را بررسی کنند تا با آغاز رسمی جلسات، شهردار نیز تعیین شود.

علیخانی با تأکید بر اینکه قطعاً شهردار آینده تهران اصلاح‌طلب خواهد بود، گفت: هیچ گزینه اصولگرایی برای شهرداری مطرح نیست و به تبع شهردار آینده اصلاح‌طلب خواهد بود.

منتخب مردم تهران در شورای شهر افزود: البته فردی که به عنوان شهردار تهران انتخاب خواهد شد، میثاق‌نامه و توافقنامه‌ای را امضا خواهد کرد.

مهر

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها