دیدار هیات رییسه مجلس با رییس جمهور

دیدار هیات رییسه مجلس با رییس جمهور
دوشنبه 26 تير 1396 - 10:38

سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای هیات رییسه مجلس بزودی با حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری در مورد انتخاب وزیران کارآمد دولت دوازدهم دیدار و گفت وگو می کنند.

العالم- ایران 

بهروز نعمتی این دیدار را در راستای افزایش تعامل میان مجلس و دولت دانست و افزود: در این دیدار ما در مورد معیارهای انتخاب وزرا گفت وگو می کنیم.
وی با بیان این که این دیدار هیچ سهم خواهی نیست، اظهارکرد: هدف ما کمک به دولت در انتخاب افراد کارآمد است و در این دیدار وارد مصداق نمی شویم.
سخنگوی هیات رییسه مجلس تصریح کرد: مسعود پزشکیان نایب رییس اول مجلس متولی دیدار هیات رییسه با رییس جمهوری است و وی برنامه این دیدار را تنظیم می کند.

**فراکسیون های مجلس خواهان دیدار با رییس جمهوری هستند
نعمتی یادآور شد: فراکسیون های مختلف مجلس خواهان گفت وگو با رییس جمهوری در مورد انتخاب اعضای دولت دوازدهم و معیارها و شاخص های دولت آتی هستند.
عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس همچنین گفت: فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی نیز پیگیر دیدار با رییس جمهوری است.
مراسم تحلیف رییس جمهوری عصر شنبه 14 مرداد ماه در مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.
قرار است رییس جمهوری در این جلسه اعضای دولت دوازدهم را به مجلس معرفی کند و در روزهای بعد از آن جلسه رای اعتماد به وزیران پیشنهادی در مجلس برگزار می شود.

ایرنا 

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها