وزیر ارتباطات: هچ تعرفه‌ای را افزایش نمی‌دهیم

وزیر ارتباطات: هچ تعرفه‌ای را افزایش نمی‌دهیم
دوشنبه 26 تير 1396 - 12:08

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به سوالی مبنی بر تغییر تعرفه‌های شرکت مخابرات ایران گفت: ما تعرفه‌ای را نه برای تلفن، نه برای اینترنت و نه موبایل افزایش نخواهیم داد و سیاست ما کاهش تعرفه است.

العالم- ایران 

محمود واعظی امروز در حاشیه افتتاح پروژه‌های شرکت مخابرات ایران در راستای شبکه ملی اطلاعات، با بیان این که پرداخت و خدمات ارزش افزوده در شبکه‌های اجتماعی خارجی را ممنوع کردیم، اظهار کرد: در مقابل اگر شبکه‌های اجتماعی داخلی سه میلیون کاربر داشته باشند، به آنها امتیاز تبلیغ می‌دهیم و اگر به پنج میلیون کاربر برسند هم امکان پرداخت و حمایت‌های دیگر را خواهند داشت.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به لزوم اقتصادی شدن شبکه‌های اجتماعی داخلی، تاکید کرد: اگر کوچک ترین امتیازی در راستای خدمات ارزش افزوده به شبکه‌های اجتماعی خارجی بدهیم شبکه‌های اجتماعی داخلی پا نمی‌گیرند.

وی در ادامه با اشاره به حمایت از شبکه‌های اجتماعی داخلی برای خدمات ارزش افزوده، اظهار کرد: هدف نهایی ما این است که در کشور تمامی فعل و انفعالات مالی، تبلیغاتی و ارزش افزوده در بستر شبکه‌های اجتماعی داخلی انجام شود، زیرا اگر کوچک‌ترین امتیازی به شبکه‌های اجتماعی خارجی دهیم شبکه‌های اجتماعی داخلی پا نخواهند گرفت.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان این که شبکه‌های اجتماعی داخلی باید اقتصادی شوند، خاطر نشان کرد: در هیچ کجای دنیا دولت به ساختن شبکه‌های اجتماعی اقدام نمی‌کند بلکه بخش‌های خصوصی و شرکت‌های دانش بنیان و دانشگاه‌ها اقدام به این کار می‌کنند. پرداخت در شبکه‌های اجتماعی خارجی از چهار سال پیش ممنوع شده است.

وی در پاسخ به نحوه‌ی تغییر اینترنت ثابت از حجمی به نامحدود بیان کرد: اگر اینترنت بخواهد نامحدود شود، تقاضا زیاد خواهد شد و ممکن است شبکه انتقال کشور نیاز به توسعه داشته باشد به همین دلیل شرکت مخابرات ایران با شرکت ارتباطات زیرساخت جلسه‌ای داشتند و برنامه ریزی‌هایی کردند که ما براساس آن تصمیم گیری خواهیم کرد.

ایرنا 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها