واکنش حزب الله به محکوم کردن عملیات شهادت طلبانه قدس

واکنش حزب الله به محکوم کردن عملیات شهادت طلبانه قدس
دوشنبه 26 تير 1396 - 16:42

حزب الله لبنان روز دوشنبه با صدور بیانیه ای عملیات شهادت طلبانه اخیر سه جوان فلسطینی در مسجدالاقصی را ستود و از اینکه برخی این عملیات را محکوم کردند ابراز تعجب کرد.

العالم ـ فلسطین اشغالی 

روز جمعه سه جوان فلسطینی به نظامیان حاضر در مسجد الاقصی حمله کردند و تعدادی از آنها را به هلاکت رساندند و خود نیز به شهادت رسیدند.
در بیانیه ای که امروز از سوی حزب الله صادر شده آمده است: این حمله شجاعانه به خاطر ریشه دواندن روح مقاومت در جان های مردم فلسطین و در همه خاک فلسطین است و جایگاه مسجد الاقصی در نزد مردم فلسطین را نشان می دهد. پرچم جنگ با رژیم صهیونیستی از این مسجد برافراشته می شود و نیروهای مقاومت در خاک این مسجد جان خود را در راه آزاد سازی خاک و ناموس و بازگشت کرامت و استقلال فدا می کنند.
حزب الله افزود: کاری که سه فرزند خانواده «جبارین» انجام دادند از هر لحاظ یک اقدام جبار و با عظمت بود که جان های با کرامتی که حاضر به قبول ذلت و اشغالگری نیستند از آن الگو می گیرند. این درسی بود که همه آزادگان امت باید در برابر همه مستکبران و اشغالگران و ظالمان آن را فرا بگیرند.
در ادامه این بیانیه آمده است: حزب الله به این جهش مهم در مقابله چهره به چهره با رژیم صهیونیستی افتخار می کند و اقدامات سرکوبگرانه رژیم صهیونیستی علیه مسجد الاقصی و مردم را که روز به روز در حال افزایش است به شدت محکوم می نماید. برخی موضع گیری های سیاسی و رسانه ای در محکوم کردن این عملیات قهرمانانه بسیار مایه تعجب است و کسانی که چنین موضع گیری هایی ابراز داشته اند باید جایگاه خود را در نبرد همیشگی با رژیم صهیونیستی مشخص کنند.
«محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی پس از عملیات اخیر در تماس با «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونستی این عملیات را محکوم کرد.

ایرنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها