پست معنادار نوبخت در پی دستگیری حسین فریدون

پست معنادار نوبخت در پی دستگیری حسین فریدون
دوشنبه 26 تير 1396 - 19:46

سخنگوی دولت با انتشار عکسی معنا دار از خود و حسین فریدون در اینستا گرام نوشت: دولتی که منابع آن به درآمدهای نفتی متصل شود، قطعاً از این تکانه ها مصون نخواهد بود.

العالم ـ ایران

به گزارش جماران، محمد باقر نوبخت نوشته است: دولت به تنهایی نمی‌تواند اقتصاد مقاوم را شکل دهد، دولتی که منابع او به نوعی به درآمدهای نفتی آن هم درآمدهایی که با نوسانات قیمت نفت می‌تواند نوسان داشته باشد متصل شود، قطعاً از این تکانه‌ها مصون نخواهد بود اما اگر اقتصاد با مردم اداره شود می‌توانیم نسبت به پایداری و ثبات اقتصادمان صحبت کنیم.

نوبخت در پستی دیگر با عنوان «در حاشیه جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی امروز در پاستور» نوشت:

اگر اقتصاد با مردم اداره شود ما می‌توانیم با اطمینان از ثبات و پایداری در اقتصاد، فعالیت هایمان را انجام دهیم.
در جلسه امروز از این صحبت شد که اگر مردم بخواهند در اقتصاد مشارکت داشته باشند، چه عواملی می‌تواند مانع کار آنها شود و یا در مسیرشان توقف ایجاد کند و یکی از مواردی که عمدتا بخش غیردولتی از آن گلایه‌مند بودند و هستند، برنامه‌های سازمان تامین اجتماعی است.
در جلسه امروز مصوباتی در خصوص اقدامات سازمان تامین اجتماعی برای تسهیل امور کارفرمایان داشتیم.


در جلسه امروز همچنین مشکلات مربوط به بهبود فضای کسب و کار نیز مطرح شد و 10 مولفه ای که می‌تواند فضای کسب و کار را بهبود ببخشد شناسایی و درباره آنها بحث شد و سرانجام در 11 ماده به تصویب رسید.
امیدواریم با مصوبات جلسه امروز، راه برای مشارکت بخش غیردولتی در اقتصاد مقاومتی هموارتر شود.

جلسه آینده ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی پیرامون مباحث نظارتی است.

گفتنی است ساعاتی پس از انتشار این خبر از سوی سایت جماران و انعکاس آن در رسانه های مختلف، دفتر سخنگوی دولت طی اطلاعیه‌ای انتساب هرگونه صفحه به محمدباقر نوبخت در شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام را تکذیب کرد. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها