پیشگویی جالب منجّم مغربی درباره آیندۀ عربستان

پیشگویی جالب منجّم مغربی درباره آیندۀ عربستان
دوشنبه 26 تير 1396 - 23:02

یک ستاره شناس مغربی در مصاحبه با شبکه تونسی المغاربیه پیش بینی کرد که وضع کشورهای عربی دستخوش تغییرات سریع خواهد شد.

العالم - جهان اسلام

پایگاه اینترنتی وطن به نقل از علی عبد الرحمن العیس نوشت: جنگ سوریه با پیروزی بشار اسد پایان خواهد یافت و در سایه اختلاف در کشورهای عرب حوزه خلیج فارس، درگیری ها به عربستان سعودی نیز خواهد رسید.

وی مدعی شد: جنگ عظیمی در منطقه رخ خواهد داد که شراره آن از قطر خواهد بود، سپس داعش به طور ناگهانی در خیابان های عربستان سعودی ظاهر خواهد شد و رسانه های عربی و جهانی با شگفتی زیاد خواهند پرسید که آنان کی، چگونه و از کجا آمده اند.

العیس ادامه داد: اختلاف و جنگ داخلی، عربستان را به "قبایل درگیر با هم" تبدیل خواهد کرد که هر قبیله با امیر خود بیعت می نماید و ظهور داعش سبب راه افتادن حمام خون می شود.    

وی درباره کشور سوریه گفت: آغاز حل بحران از ابتدای زمستان خواهد بود و ورزش، نمایش و هنر جایگزین جنگ در این سرزمین خواهد شد.

این ستاره شناس مغربی گفت، سوریه "پاریس شرق" خواهد بود و بشار اسد رییس جمهور سوریه تصمیم های مهمی شامل افزایش سطح آزادی به ویژه مطبوعات اتخاذ خواهد نمود و سوریه را به کشوری قانونمدار تبدیل خواهد نمود که الگو خواهد بود.   

العیس افزود: لبنان از سوریه درخواست کمک خواهد کرد و دمشق ندایش را لبیک خواهد گفت و لبنان، از توطئه ای عظیم که ضدش طراحی شده، نجات می یابد.  

206 

پربیننده ترین خبرها