روسیه توان خود را در صنعت هوافضا تقویت می کند

روسیه توان خود را در صنعت هوافضا تقویت می کند
چهارشنبه 28 تير 1396 - 00:39

رئیس جمهوری روسیه در بازدید از نمایشگاه هوا فضا گفت کشورش به تقویت جایگاه خود در زمینه ساخت هواپیماهای جنگی و موشک های فضایی در سطح جهان ادامه خواهد داد.

العالم - اروپا

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم بزرگترین نمایشگاه بین المللی هوانوردی و فضا در روسیه (ماکس 2017) با بازدید ولادیمیر پوتین در منطقه ژوکوفسکی فعالیت خود را آغاز کرد.

در این نمایشگاه فناوری های نوین صنعت هوا فضا از جمله سیستم های نظامی و هوانوردی داخلی روسیه، وسایل حمل و نقل هوایی بدون سرنشین، سیستم های دفاع هوایی و فناوری فضا ارائه به نمایش گذاشته شده است.

امسال بیش از 100 شرکت معتبر روسی من جمله "روسوبورون اکسپورت"، شرکت هولدینگ "ورتالیت راسیا/ هلیکوپتر روسیه" و… در نمایشگاه حضور دارند. 

علاوه بر این حاضران در این نمایشگاه، در روزهای برگزاری ماکس 2017 می توانند از نزدیک شاهد هواپیماهای برتر روسیه ساخت شرکت های "سوخو"، "میگ"، "ایل" باشند.

از جمله تکنولوژی های نوین عرضه شده در این نمایشگاه در زمینه هوافضا، جنگنده چند منظوره میگ-35، هواپیمای یاک-152 است. هواپیمای TVS-2DT هم در معرض دید قرار می گیرد. سرعت این هواپیما 350 کیلومتر در ساعت است که توانایی بارگیری تا 3.4 تن را دارد.

شایان ذکر است، نمایشگاه ماکس —2017 از روز 18 تا 23 جولای در حومه شهر مسکو در منطقه ای به نام ژوکوف برگزار می شود.

در نیمه اول سال 2017، در روسیه مبلغ قراردهای منعقد شده برای صادرات فناوری نظامی و هوایی به 2 میلیارد دلار رسید. انتظار می رود که در پایان نمایشگاه ماکس بسته سفارشات برای برنامه های بعدی صادرات افزایش پیدا کند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها