جنایت جدید جنگنده های ائتلاف بین المللی در دیرالزور

جنایت جدید جنگنده های ائتلاف بین المللی در دیرالزور
سه شنبه 27 تير 1396 - 23:11

جنگنده های  ائتلاف آمریکا امروز(سه شنبه) منازل غیرنظامیان را در منطقه الکشکیه در ریف دیرالزور شرقی بمباران کردند.

العالم – سوریه

در این بمباران شماری غیر نظامی شهید و شماری نیز زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری سانا، جنگنده های ائتلاف بین المللی به فرماندهی آمریکا به منازل غیر نظامیان در منطقه الکشکیه در کرانه چپ رود فرات از توابع بخش هجین در منطقه البوکمال حمله کردند که به شهادت شماری از غیر نظامیان و زخمی شدن شماری و تخریب شمار زیادی منزل و دارایی های اهالی منجر شد.

جنگنده های ائتلاف بین المللی در تاریخ های  27 ، 28 و 29 ژوئن گذشته  3 جنایت در حق سوری ها  مرتکب شدند که به قربانی شدن بیش از 90 غیر نظامی  که بیشتر آنان نیز کودک و زن بودند منجر شد در حمله به منطقه الصور و روستای الدبلان و شهر الیمادین در ریف دیرالزور نیزدهها نفر زخمی شدند.

ائتلاف آمریکا هم چنین بمب های فسفری سفید که ممنوع است را در حمله نهم ژوئیه گذشته به مناطق اطراف غرب شهر الرقه و منطقه حد فاصل میان دو منطقه المشلب و الصناعه و حی السباهی استفاده کرد که به شهادت 17 غیر نظامی منجر شد.

واشنگتن که ائتلاف بین المللی را  خارج ازعرف قوانین بین المللی تشکیل داده ادعا می کند در حال مبارزه با تروریسم  بین المللی در سوریه است در حالی که واقعیت تاکیدی بر حمله آنها به تاسیسات زیرساختی و تخریب آن و جنایت در حق غیر نظامیان است.

217

پربیننده ترین خبرها