معاونت اطلاعات سپاه صاحب‌الزمان(عج) اعلام کرد؛

دستگیری 11 نفر از اعضا و طرفداران شبکه انحرافی «عرفان حلقه» در نجف‌آباد

دستگیری 11 نفر از اعضا و طرفداران شبکه انحرافی «عرفان حلقه» در نجف‌آباد
سه شنبه 27 تير 1396 - 22:54

معاونت اطلاعات سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان از دستگیری 11 نفر از اعضا و طرفداران شبکه انحرافی «عرفان حلقه» در نجف‌آباد خبر داد.

العالم _ ایران

معاونت اطلاعات سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان در اطلاعیه‌ای از دستگیری 11 نفر از اعضا و طرفداران شبکه انحرافی «عرفان حلقه» در نجف‌آباد توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است که با تلاش‌های شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) استان اصفهان، شبکه منحرف عرفان حلقه شناسایی و با استعانت از خداوند سبحان و تلاش‌های انجام‌گرفته با دستگیری مدرس و سرشبکه به‌ کلی متلاشی شد.

این اطلاعیه با اشاره به تلاش‌های دشمنان و طرفداران واداده آن‌ها در داخل کشور برای استحاله فرهنگی، بیان کرده است: حسب فرمایشات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در خصوص توجه به مسائل فرهنگی و خطر جدی نفوذ عناصر منحرف در باورها و عقاید جامعه، سازمان اطلاعات سپاه مقابله با ترویج‌دهندگان و فعالان عرفان‌های کاذب و نوظهور را در دستور کار خود قرار داده است.

در ادامه این اطلاعیه شیوه‌های گوناگون و پیچیده این عرفان برای جذب جوانان و افراد جامعه در راستای به انحراف کشیدن عقیدتی آن‌ها مطرح و تأکید شده است که پاسداری از فرهنگ غنی ایران اسلامی جزء دستور کار ذاتی سپاه قرار دارد و به همین سبب هرگونه ایجاد انحطاط در این زمینه مورد رصد و اشراف سربازان گمنام امام زمان (عج) قرار می‌گیرد.

گفتنی است ترویج‌دهندگان فرقه انحرافی و منحط عرفان حلقه با ادعاهای فرادرمانی‌، عرفان و اتصال به شبکه مثبت، عده‌ای را به سمت خود جذب و با ایجاد تشکیک در اعتقادات مذهبی آن‌ها به درآمد هنگفتی از این راه‌ دست پیدا کرده‌اند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها