زندگی موجودات فضائی با انسان ها+ویدئو

جمعه 30 تير 1396 - 00:42

شماری از متخصصان پدیده های ماوراءالطبیعه با تاکید بر داشتن دلائلی علمی از زندگی  موجوداتی فضائی با انسان ها در زمین خبر دادند.

العالم - گوناگون 

شبکه انگلیسی زبان روسیا الیوم، بخشی از یک ویدئو را منتشر کرد که دست یابی متخصصان پدیده های ماوراء الطبیعه بر اسنادی را نشان می داد که از زندگی موجوداتی فضائی در میان انسان ها در کشور پرو خبر می داد.

"جیمی موسان " خبرنگار مکزیکی متخصص در پدیده های ماوراء الطبیعه نیز از دست یافتن بر 5 جسم مومیایی شده  خبر داد که بیشتر از اینکه شبیه انسان باشد به خزنده ها شباهت داشت.

وی افزود: با اشعه ایکس، دی ان ای  و تجزیه و تحلیل کربن مومیائی های باقی مانده به این نتیجه رسیدند که آنها دارای زندگی هوشمندی هستند که انسان های پیرامون آنان آن را درک نمی کنند.

وی افزود: همه دلائل علمی تاکیدی بر این نکته است که این موجودات از جهان دیگری آمده و میان انسان ها زندگی می کردند، در گذشته احتمال وجود موجودات فضائی در میان بود اما اکنون این مساله به واقعیت تبدیل شده است.

وی افزود:این مومیایی ها در قبرستان انسان ها و در مکان های مقدس  دفن شده اند یعنی اینکه این موجودات با اجداد و گذشتگان ما زندگی می کردند و دشمن نبودند بلکه از احترام نیز برخوردار بودند.

گفتنی است این مومیایی های غربی که تقریبا نزدیک به 1700 سال دارند ،حدود یک ماه پیش کشف شدند.  

 گزارشها حاکی است، طول آنان بین 5 تا 6 اینچ ، دارای سه انگشت و جمجمه ای درازبودند.

217

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها