گزارش تصویری روز جمعه خشم در قدس اشغالی

گزارش تصویری روز جمعه خشم در قدس اشغالی
شنبه 31 تير 1396 - 05:30

به دنبال اعتراض های گسترده فلسطینی ها به تجاوزات مکرر صهیونیست ها با حریم مقدس مسجد الاقصی ، فلسطینی های ساکن شهرهای مختلف روز جمعه در مخالفت و اعتراض به این اقدامات به برگزاری تظاهرات و تجمع پرداختند که روز جمعه خشم و روز الاقصی نام گرفت.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم نیروهای نظامی رژیم اشغالگر قدس که از جمعه گذشته با اعتراض های فلسطینی ها به شدت و خشونت برخورد کرده اند، دیروز(جمعه) نیز با یورش به صفوف فلسطینی ها تلاش کردند که مانع برگزاری مراسم نماز جمعه و نمازهای یومیه مسلمانان در مقابل ورودی های مسجد الاقصی شوند. 

فلسطینی ها تاکید کرده اندکه تا زمان برچیده شدن گیت های ورودی مسجد الاقصی که از هفته گذشته توسط صهیونیست ها در مقابل دروازه های ورودی این مکان مقدس نصب شده است، از ورود به مسجد خودداری کرده و در مقابل درهای آن به نماز می ایستند. 

در یورش نظامیان و شهرک نشینان صهیونیستی به تظاهرکنندگان فلسطینی در کرانه باختری و بیت المقدس روز گذشته دستکم سه فلسطینی به شهادت رسیدند و نزدیک به دویست نفر نیز مجروح شدند.

راهپیمائی های اعتراض آمیز فلسطینی ها در شهرهای مختلف فلسطین در نوار غزه،کرانه باختری ،قدس اشغالی و سرزمین های 48  در روز «جمعه خشم» برگزار شد.

پربیننده ترین خبرها