تصاویر؛ ده ها خودرو سوپرلوکس برای سفر سلمان به مغرب

تصاویر؛ ده ها خودرو سوپرلوکس برای سفر سلمان به مغرب
يکشنبه 1 مرداد 1396 - 04:47

وبلاگ نویس معروف سعودی تصویر خودروهای گرانقیمتی را منتشر کرد که برای استقبال از ملک سلمان پادشاه عربستان سعودی و هیات همراه در سفر به طنجه در مغرب آماده شده اند.

العالم - عربستان

پایگاه اینترنتی وطن به نقل از "مجتهد" نوشت: ده ها خودروی مرسدس بنز، رنج روور، پنتلی و رولز رویس در هتل های فرح طنجه، گراند موگادور، هیلتون گاردن آن، سولازور، میراژ و رویال تولیپ آماده ورود شاه عربستان شده است.

سفر سلمان به مغرب قرار بود جمعه 30 تیر 96 آغاز شود، که به دوشنبه 24 ژوئیه (2 مرداد) موکول شده است.

مجتهد مدعی شد که قرار  است  محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی قبل از این سفر، کناره گیری پدر خود از قدرت را اعلام کند.  

خبرگزاری آناتولی ترکیه پیشتر به نقل از یک مسئول تیم کاری ناظر بر مرخصی های تابستانی پادشاه در شهر طنجه گزارش داده بود که آماده سازی مقدمات این سفر از پایان ماه رمضان آغاز شده بود.   

سلمان در منطقه "کاب سبارطیل" اقامت می نماید که یک تفریحگاه گردشگری ساحلی جنگلی در شهر طنجه است. این شهر که به "عروس شمال" شهرت دارد، از چند هفته قبل در حال آماده باش است که سلمان آن را برای سومین سال متوالی به عنوان محل گذران تعطیلات خود برگزیده است.  

پایگاه اینترنتی "هافینگتون پست عربی" نیز گزارش داد که صدها اتاق در بزرگترین هتل های طنجه، همراه با آپارتمان، ویلا و صدها خودروی بسیار گرانقیمت و شیک برای استقبال از هیات همراه ملک سلمان رزرو شده است.

سلمان، از زمانی که ولیعهد بود، تعطیلات تابستانی خود را در طنجه می گذراند، اما پس از آنکه در ژانویه 2015 پادشاه شد، سفرش به این شهر با توجه محافل بین المللی همراه شده است.  

سال گذشته نیز سلمان شاه عربستان در تعطیلات چند هفته ای خود در این شهر میزبان امرا، روسای جمهور و پادشاهان بود.

206 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها