رؤیت یک سفینۀ فضائی در نزدیکی ایستگاه فضائی بین المللی +ویدئو

يکشنبه 1 مرداد 1396 - 23:42

حرکت یک سفینۀ فضائی ناشناس در نزدیکی ایستگاه فضائی بین المللی شک و تردیدها را درباره وجود آدم های فضائی به واقعیت ، کم و بیش ، نزدیک کرده است.

العالم - گوناگون 

کسانی که مساله بشقاب پرنده ها و اشیاء عجیب و غریب را پیگیری می کنند ، این بار بلند فریاد زدند : آدم های  فضائی این بار با یکی از بزرگترین سفینه های خود به سراغ ما آمدند.

این فریاد زمانی بلند شد که دوربین ایستگاه فضائی بین المللی لحظۀ حرکت یک شیئ فضائی ناشناس و بسیار بزرگ را فیلمبرداری کرد.

فیلم شیئ فضائی ناشناس روز 17 ژوئیه در یوتیوب منتشر شد.

این فیلم یک شیئ ناشناس را نشان می دهد که پشت ایستگاه فضائی بین المللی پرواز می کند. در ابتدای فیلم یک نور نارنجی ممتد دیده می شود سپس شیئ ناشناس ظاهر می شود و در آخر فیلم نور نارنجی در عمق تاریک جهان ناپدید می شود.

به گفته کارشناسان ؛ در نگاه اول نمی توان ماهیت شیئ ناشناس را تشخیص داد ولی با گذشت زمان می توان دید که آن شیئ حرکت می کند و نوری نارنجی اطراف آن را فراگرفته است. نوری نیز بالای شیئ ناشناس دیده می شود و چنین به نظر می رسد که این نور به سمت ایستگاه فضائی بین المللی حرکت می کند.  

در آخر فیلم شیئ ناشناس کوچک و کوچکتر می شود.

کارشناسان معتقدند ؛ اشیاء فضائی که گهگاه در اطراف ایستگاه فضائی بین المللی دیده می شوند ، از طرف همین سفینۀ فضائی بزرگ به سوی زمین برای شناسائی آدم های زمینی فرستاده می شوند.

214

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها