یخچال دزدی سخنگوی سابق کاخ سفید کار دستش داد!

یخچال دزدی سخنگوی سابق کاخ سفید کار دستش داد!
يکشنبه 1 مرداد 1396 - 18:38

رسانه های غربی یک روز پس از استعفای سخنگوی کاخ سفید اکنون گزارش کرده اند که اسپایسر در کاخ سفید به سخنگوی یخچال دزد معروف شده بود.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم «شان اسپایسر» سخنگوی سابق کاخ سفید که جمعه گذشته جای خود را به " سارا سندرز " داد، متهم است که یک یخچال کوچک از کاخ سفید دزدیده است.

به گزارش ایندیپندنت، اسپایسر 45 ساله پس از آنکه در ماه ژانویه به عنوان سخنگوی کاخ سفید منصوب شد، از یک یخچال کوچک مربوط به کارمندان کاخ سفید خوشش آمده و آن را می برد.

او دستیارش را نزد کارمندان کاخ سفید می فرستد تا یخچال را از آنها بگیرد. وی می خواست تا غذا و نوشیدنی هایش را در آن نگهداری کند.

روزنامه وال استریت ژورنال نوشت که دستیار اسپایر به کارمندان گفته بود: آقای اسپایسر یخچال شما را می خواهد.

آنها با این درخواست مخالفت کردند. اسپایسر وقتی با مخالفت همکارانش مواجه شد، شخصا وارد عمل شد.

یک مقام کاخ سفید، اسپایسر را ساعت هشت شب و در حوالی کاخ سفید در حالی دیده بود که آن یخچال کوچک را با خود می برد. در آن ساعت همه کارمندان محل کارشان را ترک بودند. 

این مساله دستمایه شوخی و خنده در شبکه های اجتماعی شده است. 

«ایان کراوچ» نویسنده نشریه نیویورکر توئیت کرد: حالا می شود فهمید قضیه از چه قرار بوده است. اسپایسر مدت ها بود از استعفا می ترسید، زیرا نگران بود که قضیه یخچال به بیرون درز کند.

«ایوان هرناندر» از چهره های مطبوعاتی هم نوشت: یک میلیون دلار برای ویدویی می دهم که شان اسپایسر را در تاریکی و در حال دزدیدن یخچال کوچک نشان می دهد. 

اسپایسر روز جمعه پس از شش ماه همکاری با دولت دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا استعفا داد.

اسپایسر معمولا در کنفرانس های خبری با روزنامه نگاران مجادله می کرد و معتقد بود آنها سوال های «گزنده» می پرسند تا در «یوتیوب ستاره شوند.»

به نظر می رسد وی در اعتراض به انتصاب «آنتونی اسکاراموچی» به عنوان مدیر جدید ارتباطات کاخ سفید استعفا داده است.

اسکاراموچی موسس یک شرکت سرمایه گذاری است و در دوره مبارزات انتخابات ریاست جمهوری 2016 همواره در تلویزیون ها حاضر می شد و از ترامپ حمایت می کرد. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها