تجمع گسترده زنان فلسطینی در مقابل مسجد الاقصی+ویدئو

يکشنبه 1 مرداد 1396 - 19:49

دهها تن از زنان شجاع فلسطینی امروز(یکشنبه) درادامه اعتراض های گسترده علیه اقدامات تجاوزکارانه صهیونیست ها در مسجد الاقصی در مقابل ورودی های این مکان مقدس تجمع کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، در این تجمع زنان با سردادن شعارهایی برایستادگی در برابر صهیونیست ها تا زمان برچیده شدن گیت های الکترونیکی ورودی های مسجد الاقصی تاکید کردند.

در همین حال گروههای مختلف فلسطینی از مردم فلسطین خواسته اند که در بسیج و تجمع گسترده مردمی که روز سه شنبه این هفته برای اعلام مخالفت و انزجار با اقدامات صهیونیست ها در مسجد الاقصی برگزار خواهد شد، مشارکت کنند.

اسماعیل رضوان یکی از فرماندهان حماس در کنفرانس مطبوعاتی که امروز در غزه برگزار شد ضمن برحذر داشتن صهیونیست ها از ادامه بی حرمتی به مسجد قدس شریف تاکید کرد که بستن مسجد الاقصی و نصب گیت های الکترونیکی و سایر اقدام های اشغالگران قدس به منزله اعلام جنگ علیه مردم فلسطین و امت اسلامی است.

وی از مسئولان تشکیلات خودگردان فلسطین خواست که با طرح دعاوی قضایی علیه مقام های اشغالگر آنان را به دلیل ارتکاب جرائم ضد انسانی مورد تعقیب و مجازات قراردهند.

وی همچنین تاکید کرد که لغو تماس های سیاسی با اشغالگران از جانب تشکیلات خودگردان کافی نیست، بلکه باید هرگونه ارتباط و هماهنگی امنیتی با آنان متوقف شود.

وی از تمامی گروههای مردمی در کرانه باختری و قدس خواست که با برنامه های دشمن صهیونیستی در ارتباط با قدس و گسترش ابزار اشغالگری و سلطه گری آنان به مقابله برخیزند.

گروههای فلسطینی از اتحادیه عرب، سازمان همکاری اسلامی، مجالس کشورهای عربی و اسلامی و کمیته قدس خواستند که به مسئولیت هایشان در قبال شهر قدس و مسجد الاقصی و ایستادگی دربرابر ادامه تحرکات رژیم صهیونیستی عمل کنند.

پربیننده ترین خبرها