نماینده ویژۀ ترامپ وارد اراضی اشغالی شد

نماینده ویژۀ ترامپ وارد اراضی اشغالی شد
دوشنبه 2 مرداد 1396 - 16:51

پس از شدت گرفتن خشم فلسطینیان از محاصره مسجد الاقصی و درگیری شدید میان آنها و نظامیان صهیونیست، ترامپ برای کاهش بحران نماینده ویژه خود را به فلسطین اشغالی فرستاد.

العالم - فلسطین اشغالی

کابینه رژیم صهیونیستی از هفته قبل و درپی وقوع عملیات استشهادی در مسجد الاقصی ضمن بستن درهای این مسجد به روی مسلمانان، ردیاب‌های فلزی و دوربین‌های مداربسته در ورودی‌های این مکان مقدس نصب کرده است.

این رژیم همچنین با استقرار بیش از 2 هزار نیروی امنیتی و پلیس در شهر قدس اشغالی، به آنها اختیار تام داد هر نوع اقدامی که برای حفظ امنیت اسرائیلی‌ها لازم دید، بدون تعلل انجام دهد

 روز جمعه «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین طی تماس تلفنی از داماد و مشاور ارشد رئیس جمهور آمریکا خواسته بود که کاخ سفید برای برداشته شدن ردیاب‌های فلزی میانجی‌گری کند.

حالا یک مقام آمریکایی خبر داده که نماینده ویژه رئیس‌جمهور این کشور برای مذاکرات بین‌المللی، امروز دوشنبه وارد اراضی اشغالی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، این مقام که نخواست نامش فاش شود، گفت: جیسون گرینبلات نماینده ویژه رئیس‌جمهور ترامپ برای مذاکرات بین‌المللی شب گذشته (به وقت واشنگتن) آمریکا را به مقصد اسرائیل ترک کرده تا از تلاشها برای کاهش تنشها در منطقه حمایت کند.

 

فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها