پس از حمله به حماس؛

مبلّغ سعودی، رفتار "انسانی" نظامیان صهیونیست را ستود!

مبلّغ سعودی، رفتار
سه شنبه 3 مرداد 1396 - 04:26

خطیب و امام جماعت مسجد جامع ابوبکر در مدینه، "تعامل انسانی" نظامیان صهیونیست با فلسطینی ها را ستود!

العالم – فلسطین

در ادامه روند سقوط اخلاقی و انسانی بسیاری از مبلغان سعودی، دکتر "ماجد الفهد" خطیب و استاد فقه دانشگاه اسلامی سعودی، از برخورد نظامیان صهیونیست با فلسطینی ها تمجید کرد.

پایگاه اینترنتی "وطن" نوشت: الفهد در یادداشتی تویتری با استناد به تصاویری که رسانه های اسرائیلی برای سرپوش نهادن بر اقدامات وحشیانه خود منتشر کرده اند، نوشت: «غزه در زیر گلوله باران.. تصاویر بیانگر تعامل نیروهای اسرائیلی با فلسطینی هایی است که از "تروریسم حماس" رنج می برند! رسانه ها تصاویر نادرست از فلسطین برای ما ترسیم می‌کنند».

جالب این است که این مبلغ وهابی سعودی که اطلاعات خود را از رسانه های سعودی و مصری می گیرد، نمی داند که نظامیان صهونیست، برخلاف آنچه در این عکس ترویج می شود، وارد غزه نشده‌اند.

نکته دیگر این که این مبلغ سعودی به یاد نمی آورد که در چنین روزهایی در سال 2014، اشغالگران صهیونیست جنایت هولناک محله الشجاعیه را مرتکب شدند که در نتیجه آن ده ها فلسطینی کشته و صدها نفر دیگر زخمی شدند.

همچنین شیخ وهابی تکفیری فراموش کرده که جنگ اخیر اسرائیل در نوار غزه، صدها شهید و هزاران مجروح به جا گذاشت و بسیاری از زیرساخت های نوار غزه را ویران کرد.

از سوی دیگر فعالان شبکه های اجتماعی هجمه شدیدی علیه این مبلغ سعودی آغاز و تاکید کرده اند که تنها کسی از جنایات اشغالگران صهیونیست دفاع می کند که از آنها باشد.

خاطرنشان می شود که الفهد روز جمعه به شدت به حماس حمله کرد و در یادداشت های تویتری خود نوشت: خدایا مسجد الاقصی را از وجود حماس مطهر گردان...خدایا آنها (حماسی‌ها) طغیان کردند.. عذابت را بر آنها نازل کن..!

وی در یادداشت دیگری نوشت: "حماس علیه اسرائیلی‌ها مرتکب جرم می‌شود  و مردم مظلوم فلسطین باید متحمل تبعات آن شوند".

213

پربیننده ترین خبرها