افشای هویت مقام صهیونیست که به اردن رفت

افشای هویت مقام صهیونیست که به اردن رفت
سه شنبه 3 مرداد 1396 - 08:46

به دنبال تیراندازی در اطراف سفارت رژیم صهیونیستی در امان و کشته شدن ۲ شهروند اردنی، یک مسئول صهیونیست، به این کشور سفر کرد.

العالم فلسطین اشغالی

تلویزیون رژیم صهیونیستی فاش کرد، "نداف ارگمان"رئیس سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک)، کسی است که بنیامین نتانیاهو روز گذشته در سفری غیرمنتظره برای بررسی بحران سفارت این رژیم در امان به اردن فرستاد.

براین اساس، رئیس دستگاه شاباک در چارچوب تلاش های رژیم صهیونیستی برای حل بحران دیپلماتیک با اردن و جلوگیری از تشدید آن، در سفر دو ساعته ای به امان پایتخت اردن با مقامات این کشور دیدار کرد و فوراً به تل آویو بازگشت.

ارگمان به محض بازگشت به سرزمین های اشغالی، برای ارائه نتایج مذاکرات با مقامات اردنی و حادثه در سفارت رژیم صهیونیستی در امان، فوری به مقر نخست وزیری این رژیم رفت.

در همین حال، نتانیاهو در گفت و گو با رسانه های این رژیم درخصوص نشست با ارگمان گفت: تماس ها با مقامات اردنی در تمامی سطوح برای پایان بحران به وجود آمده در سریعترین زمان ممکن ادامه دارد.

گفتنی است، در جریان یک حادثه تیراندازی در اطراف سفارت رژیم صهیونیستی در امان، که یکشنبه‌شب به‌وقوع پیوست، ۲ شهروند اردنی کشته شدند و یک صهیونیست زخمی شد. شمار کشته‌شدگان ابتدا یک نفر اعلام شده بود، اما فرد دوم نیز ساعاتی بعد جان خود را از دست داد.

221

پربیننده ترین خبرها