شاهزادۀ سعودی : فساد " سرطان بدخیم " عربستان است

شاهزادۀ سعودی : فساد
سه شنبه 3 مرداد 1396 - 14:47

شاهزاده ای سعودی فاش کرد که یک " باند" وابسته به دولت عربستان برای کسب منافع خود حقوق مردم را نادیده می گیرد و آن را پایمال می کند.

العالم - عربستان

روزنامه عاجل چاپ عربستان امروز سه شنبه به نقل از شاهزاده خالد بن طلال گزارش داد : من شخصاً از فساد یک باند وابسته به دولت آگاه هستم.   
خالد گفت : من در گذشته حرف های بسیاری از مردم درباره فساد برخی از مسئولان و کارکنان بخش های دولتی و خصوصی شنیده بودم مسئولان و کارکنانی که از سمت های خود برای کسب منافع شخصی سوء استفاده می کنند.

شاهزاده خالد افزود : من تاکنون با چشم خودم فساد مسئولان را ندیده بودم تا اینکه از چند ماه پیش تاکنون فساد یکی از مسئولان را از نزدیک می بینم.
شاهزاده خالد گفت : مسئول مفسد با همدستی یک باند به فساد خود می پردازد و هنگامی که فساد این مسئول را دیدم ، ستمی را که به مردم می رود ، به خوبی احساس کردم.  

این شاهزادۀ سعودی اعلام کرد : من مدارک دالّ بر فساد آن مسئول و باندِ همدستش را به مراجع ذیربط برای اثبات فساد آنها ارائه کرده ام.
شاهزاده خالد در پایان سخنان خود خواستار مقابله مراکز مربوطه و رسانه ها با فساد شد و گفت : باید با فساد که " سرطان بدخیم " جامعۀ عربستان است ، مبارزه کرد.  
 

214

 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها