طراحی خانه درختی شیشه ای

نگاهی به طراحی جالب خانه درختی شیشه ای + عکس

نگاهی به طراحی جالب خانه درختی شیشه ای + عکس
سه شنبه 3 مرداد 1396 - 15:11

نگاهی به طراحی جالب خانه درختی شیشه ای نشان می دهد که جدیدا معماران در پی ساخت خانه هایی خاص و جالب در طبیعت دست نخورده و آرام هستند که در این میان یک شرکت قزاقستانی از طراحی نقشه ساخت یک خانه شیشه‌ای بسیار زیبا به دور یک درخت در شهر آلماتی رونمایی کرد.

العالم - گوناگون

 

طراحی خانه درختی شیشه ای توسط معماران شرکت A. Masow Design Studio انجام گرفته است و این طراحی به زیبایی هر چه تمامتر به دور یک درخت که شاخ و برگ فراوانی هم دارد ارائه شده و یک خانه درختی رویایی و خاص را بوجود آورده است.

این ساختمان زیبا که ۲۲۵ هزار پوند هزینه ساخت آن است در محلی بنا خواهد شد که میانگین قیمت خانه‌ها برای فروش در حدود ۶۲۵,۰۰۰ پوند است.این ساختمان درختی-شیشه ای یکی از سه پروژه‌ای است که برای مشتریان خصوصی در کوههای آلماتی طراحی شده است.

گفته می‌شود که این بنای شگفت انگیز به سفارش یک تاجر ۳۸ ساله طراحی شده که به دنبال یک خانه برای دو نفر و محلی برای ارتقا آرامش روح خود بود و این خانه درختی شیشه ای از ستون‌های فلزی، پنل‌های گچی، بتون و کف پوش‌های چوبی و پنجره‌هایی که از کف تا سقف امتداد یافته اند ساخته شده است.به گفته طراحان این بنا، این خانه فضایی آرام برای فرار از زندگی شهری پر مشغله و استرس‌زا امروزی است.

 

منبع : mihanpost

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها