ادعای کره شمالی درباره حمله اتمی به آمریکا

ادعای کره شمالی درباره حمله اتمی به آمریکا
سه شنبه 3 مرداد 1396 - 18:07

پیونگ یانگ تهدید کرد در صورتی که آمریکا قصد ضربه به رهبری عالی کره شمالی را داشته باشد، قلب این کشور را هدف حمله اتمی قرار خواهد داد.

خبرگزاری کره شمالی گزارش کرد وزارت امور خارجه این کشور  کامنت های نوشته شده درباره اظهارات اخیر "مایک پومپئو" مدیر سازمان سیا پیرامون نظام حاکم بر کره شمالی را منتشر کرده است.

پایگاه اینترنتی روسیا الیوم گزارش داد، این وزارت سپس هشدار داد که کوچکترین علامت برای تلاش به منظور برچیدن رهبری عالی کره شمالی، این کشور را به طرف وارد ساختن ضربه ای بی رحمانه در قلب آمریکا با چکش اتمی قدرتمند و سخت وادار خواهد ساخت.   

وزارت امور خارجه کره شمالی با انتشار بیانیه ای تصریح کرد که پومپئو از خط عبور کرده و الان مشخص شده که هدف نهایی حکومت ترامپ، تغییر نظام است.     

این بیانیه افزود که در صورت تهدید کرامت عالی کره شمالی، پیونگ یانگ باید کشورها و نظامهایی که به طور مستقیم یا غیر مستقیم در این مساله مداخله دارند را در هم بکوبد.

پیونگ یانگ سپس خاطر نشان ساخت که از تمام ابزارهای موجود مانند سلاح اتمی استفاده خواهد نمود.       

وزارت امور خارجه هشدار داد که اشخاصی مانند پومپئو در معرض عواقب تراژدیک و تاسف باری به خاطر جرأت یافتن برای تکان دادن  مشت های ضعیفشان به طرف رهبر کره شمالی خواهند بود.  

206      

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها