نتانیاهو خطاب به قاتل اردنی ها: مثل یک قهرمان با تو برخورد می کنم

 نتانیاهو خطاب به قاتل اردنی ها: مثل یک قهرمان با تو برخورد می کنم
چهارشنبه 4 مرداد 1396 - 12:03

"بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی از "عینات شلاین" سفیر این رژیم در اردن و نظامی قاتلی که بحران دیپلماتیک میان تل آویو و امان را رقم زد، دیدار و از آنها به گرمی استقبال کرد.

العالمفلسطین اشغالی

به گزارش شبکه روسیالیوم، دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی تصاویری از بازگشت همه اعضای هیات دیپلماتیک این رژیم در امان پایتخت اردن منتشرکرد. اما نکته قابل توجه در این تصاویر اینکه، چهره افسر امنیتی (قاتل) در هیچیک از تصاویر مشخص نیست و به هویت او نیز به جز اسمش "زئیف"، اشاره ای نشده است.

در این تصاویر، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با گشاده رویی این افسر قاتل را در آغوش گرفته است.

صفحه رسمی نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس به زبان عربی  به نقل از نتانیاهو نوشت: خوشحالم که همه چیز اینگونه به پایان رسید، شما نماینده رژیم اسرائیل هستید و نباید این را حتی یک لحظه هم که شده فراموش کنید.

نتانیاهو با تجلیل از عملکرد هیات دیپلماتیک رژیم صهیونیستی در اردن، خطاب به سفیر این رژیم در امان گفت: "وظیفه خود را به نحو احسن و با شجاعت انجام دادید".

یک روز پس از حادثه تیراندازی و قتل دو اردنی در سفارت سفارت رژیم صهیونیستی در پایتخت اردن، تمام کارکنان سفارت رژیم صهیونیستی از جمله نیروهای امنیتی از اردن به سرزمین های اشغالی بازگشتند.

نگهبان سفارت رژیم صهیونیستی که روز گذشته دو اردنی را به ضرب گلوله کشته بود نیز به همراه سایر کارکنان سفارت بازگشته است. پیش تر مقام های اردنی گفته بودند که این نگهبان اجازه خروج از خاک اردن را ندارد.

پلیس اردن، نگهبان صهیونیست را که به سمت شهروندان اردنی شلیک کرد، مورد بازجویی قرار داده بود؛ اما رژیم صهیونیستی اعلام کرد که فرد بازداشت شده از مصونیت دیپلماتیک برخوردار است. 

این درحالیست که تعدادی از نمایندگان مجلس اردن حکومت این کشور را به دلیل نشان دادن ضعف و اجازه دادن به خروج نگهبان قاتل سفارت رژیم صهیونیستی مورد انتقاد قراردادند. 

221

 

پربیننده ترین خبرها