واکنش قاضی‌زاده هاشمی به وزارت در دولت دوازدهم

واکنش قاضی‌زاده هاشمی به وزارت در دولت دوازدهم
چهارشنبه 4 مرداد 1396 - 21:04

وزیر بهداشت در ارتباط با سوالی مبنی بر این که دولت در دوره دوازدهم نیز مسئولیت وزارت بهداشت و درمان و آموزش و پزشکی را بر عهده خواهد داشت به خبرنگار جواب داد.

العالم - ایران

سید حسین قاضی‌زاده هاشمی عصر امروز در مراسم راه‌انداری توسعه کلینیک و بیمارستان تخصصی شهرستان نمین اظهار داشت: در ارتباط با اجرای طرح تحول نظام سلامت اقدامات برنامه‌های پیش‌بینی شده بدون کم و کاست اجرایی شد و اجرای این طرح در دولت دوازدهم نیز به طور مناسب استمرار می‌یابد.

وی افزود: اجرای طرح تحول نظام سلامت دستاوردهای زیادی به دنبال داشته که از آن جمله می‌توان به کاهش هزینه‌های درمانی و پزشکی و بیمه شدن رایگان 11 میلیون نفر ایرانی اشاره کرد که افزایش دسترسی‌ها نیز به دلیل اضافه شدن 24 هزار تخت بیمارستانی در سطح کشور موفق شده است.

وزیر بهداشت گفت: در طول اجرای این طرح 12 هزار پزشک برای خدمات‌رسانی به مردم جذب شدند و حدود 4 میلیارد تومان تجهیزات پرشکی و درمانی در مراکز بیمارستانی و درمانی کشور توزیع شده است.

قاضی‌زاده هاشمی تصریح کرد: زایمان طبیعی در سطح کشور به منظور افزایش سلامت مادران رایگان شد و ظرفیت‌های تخت‌های ویژه نیز به تعداد 2 هزار و 400 تخت تجهیر و تحویل مراکز درمانی شد.

وی در ارتباط با سئوالی مبنی بر این که دولت در دوره دوازدهم نیز مسئولیت وزارت بهداشت و درمان و آموزش و پزشکی را بر عهده خواهد داشت، گفت: در حال حاضر هیچ چیز مشخص نیست و تنها حرفی که می‌توانم بگویم این است که مردم و علاقمندان دو سه هفته دیگر باید منتظر بمانند تا تکلیف این موضوع مشخص شود.

 

تسنیم

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها