كاخ سفيد: ترامپ با تحريم های روسيه موافقت می کند

كاخ سفيد: ترامپ با تحريم های روسيه موافقت می کند
پنج‌شنبه 5 مرداد 1396 - 22:30

مدیر جدید ارتباطات کاخ سفید گفت، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به احتمال زیاد با اعمال تحریم های شدیدتر علیه روسیه موافقت خواهد کرد.

العالم ـ آمریکا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آنتونی سکاراموچی در مصاحبه با شبکه تلویزیونی سی ان ان اعلام کرد که چند لحظه قبل به مدت 15 دقیقه با رئیس جمهور آمریکا تلفنی در خصوص موارد بسیار مهمی همچون سوریه، کره شمالی و روسیه صحبت می کرده است. وی همچنین مدعی شد که تمام تلاشش را برای خدمت به آمریکا و مردم آن انجام خواهد داد.
مجری شبکه سی ان ان به مدیر جدید ارتباطات کاخ سفید گفت، رایان مخالف حضور تو در دولت آمریکا بود، نظرت در این خصوص چیست؟ وی همچنین درباره توییت ها از او سئوال کرد.
سکاراموچی در پاسخ از عملکرد رسانه های آمریکایی انتقاد کرد و آن را خنجری از پشت تعبیر کرد؛ وی افزود، اما تمایلی ندارم تا علیه شخص خاصی حرفم را بزنم؛ وی رسانه ها را به افشا سازی اخبار محرمانه متهم کرد.
مدیر جدید ارتباطات کاخ سفید همچنین به تعریف و تمجید از شخص ترامپ پرداخت و او را باهوش ترین فردی نامید که در زندگی اش با او ملاقات و کار کرده است. افرادی در آمریکا هستند که فکر می کنند کارشان باید این باشد تا این رئیس جمهور را کنترل کنند و از مردم دور کنند، به نظر من آنها باید این رئیس جمهور را به بطن جامعه تزریق کنند.
مجری شبکه سی ان ان به سکاراموچی گفت، این کاملا طبیعی است که برخی از اطلاعات به بیرون درز پیدا می کنند، اما درز اطلاعات به بیرون در دولت ترامپ بیش از هر دولتی در آمریکا بوده است.
مدیر جدید ارتباطات کاخ سفید این ادعا را مسخره و غیر حرفه ای نامید.
مجری شبکه سی ان ان در پاسخ عنوان کرد که می داند چه می گوید و مراقب کلماتش هست. پس از جر و بحث های طولانی، مجری شبکه سی ان ان اعلام کرد که هدف اصلی او از مصاحبه با سکاراموچی بحث بر سر درز کردن اطلاعات نبوده است، بلکه می خواهد از او درباره دخالت روسیه در انتخابات آمریکا و امضای لایحه تحریم ها علیه روسیه بپرسد.
مدیر جدید ارتباطات کاخ سفید گفت، رئیس جمهور آمریکا یا لایحه تحریم ها علیه روسیه را امضا خواهد کرد و یا آن را وتو می کند و به دنبال مذاکرات جدی با کنگره خواهد بود.
مجری شبکه سی ان ان همچنین به سکاراموچی گفت، چرا به اکثریت مردم آمریکا توهین می کنید و آنها را دیگران می خوانید در حالی که اکثریت مردم آمریکا در انتخابات و نظر سنجی ها از ترامپ راضی نیستند.
علی رغم اینکه مجری شبکه سی ان ان به انتخابات و نظر سنجی ها اشاره کرد، مدیر جدید ارتباطات کاخ سفید گفت این ادعاها اثبات نشده اند.
سکاراموچی همچنین از پیشینه خود دفاع کرد و گفت، من سال ها در وال استریت کار کرده ام و یک تاجر هستم، اما هیچ پیشینه سوئی درباره من وجود ندارد و تا کنون هیچ چیزی علیه من پیدا نکرده اند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها