هلاکت بیش از 50 تروریست در تلعفر

هلاکت بیش از 50 تروریست در تلعفر
جمعه 6 مرداد 1396 - 10:57

ستاد اطلاع رسانی جنگ عراق از هلاکت 50 تروریست و انهدام مواضع گروه تروریستی داعش در حمله جنگنده های عراقی در شهر تلعفر در غرب موصل خبر داد.

العالم - عراق

به گزارش شبکه خبری سومریه عراق این ستاد با صدور بیانیه ای اعلام کرد: "بر اساس اطلاعات سازمان اطلاعات و امنیت دولت مرکزی عراق جنگنده های ارتش طی چند حمله یک انبار بزرگ سلاح و تجهیزات سبک و سنگین نظامی و نیز تونل های زیرزمینی آن را به طور کامل منهدم کرده و حدود 40 تا 50 تروریست را به هلاکت رسانده و تعداد دیگری را مجروح کردند. پس از این حمله گروه های تروریستی اقدام به انتقال جنازه های متعفن به درمانگاه عمومی تلعفر در این شهر کردند".

ستاد اطلاع رسانی جنگ تصریح کرد که در این حمله یک مقر وابسته به گروه های تروریستی داعش هدف قرار گرفته و ده ها تن از آنها به هلاکت رسیدند و تعدادی خودروی حامل سلاح آنها نیز که در مقر تروریست ها در غرب شهر الحضر در منطقه صحرایی متوقف بودند منهدم شدند.

در بیانیه این ستاد آمده است: "همچنین تعداد 12 دستگاه خودروی بمبگذاری شده و خودروی زرهی منهدم شده و تعدادی از تروریست ها از جمله تروریست های خارجی که قصد حمله به نیروهای امنیتی در جنوب ناحیه تل عبطه را داشتند، به هلاکت رسیدند".

در این بیانیه خاطرنشان شده است که در این حمله هوایی یک انبار اسلحه و تجهیزات نظامی و یک تونل زیرزمینی در شهر تلعفر به طور کامل ویران شده و تعدادی از تروریست ها به هلاکت رسیدند.

شایان ذکر است که نیروی هوایی عراق در حمله های منظم روزانه به مناطق تحت اشغال داعش هر روز تعداد زیادی از آنها را به هلاکت رسانده و مواضع و خودروها و تجهیزات نظامی آنها را منهدم می کند.

208

پربیننده ترین خبرها