واکنش معاون وزیر ارتباطات به سخنان مقام قضایی در مورد فیلتر تلگرام + عکس

واکنش معاون وزیر ارتباطات به سخنان مقام قضایی در مورد فیلتر تلگرام + عکس
جمعه 6 مرداد 1396 - 19:34

معاون وزیر ارتباطات به سخنان مقام قضایی در مورد فیلتر تلگرام واکنش نشان داد و گفت: راهکار برخورد با داعش و منافقان بستن ارتباطات نیست.

العالم - ایران

خرم آبادی معاون دادستان کل کشور چندی پیش اظهار داشت داعش برای انجام عملیات تروریستی در تهران از پیام رسان تلگرام استفاده کرده است آذری جهرمی معاون وزیر ارتباطات به این اظهارات واکنش نشان داده است.

 آذری جهرمی معاون وزیر ارتباطات در پاسخ به سخنان مقام قضایی در اینستاگرام خود نوشت :

منافقین و داعش از یک ابزار ارتباطی استفاده کرده اند، جمله ای خبری که تحلیل شنونده از نحوه بیان گوینده این است که بایستی با این ابزار ارتباطی برخورد کرد. تهدید #وزیر_ارتباطات هم چاشنی نشان دادن جدیت ما، بالاخره دستمان به وزیر می رسد اگر به داعش و منافقین و سرویس دهنده بیت المللی نمی رسد.

مجموع دنبال کنندگان منافقین کوردل و داعش در کشور چقدر است؟ خدمات مفید و دنبال کنندگان آن چقدر هستند؟ وقتی اینگونه بیان میکنیم دشمنان ما راهکار خوبی یاد میگیرند، 'برویم از نقاط قوت ایران استفاده کنیم، عده ای هستند که آنها را خراب میکنند و در مردم نارضایتی ایجاد میشود، هدف ما چه چیزی بهتر از اینکه بین مردم و حاکمیت اختلاف ایجاد کنیم؟'

راهکار برخورد با داعش و منافقین بستن ارتباطات نیست که اگر ببندیم امروزه هزاران هزار ابزار ارتباطی دیگر موجود است، همیشه همراهی مردم باعث موفقیت ما بوده است. البته پیگیری همدلانه نه تهدید آمیز برای پاکسازی فضای مجازی هم ضروری است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها