جنجال به خاطر ساعت گرانبهای محافظ ملک سلمان

جنجال به خاطر ساعت گرانبهای محافظ ملک سلمان
شنبه 7 مرداد 1396 - 17:42

کاربران شبکه های اجتماعی تصویر سرلشکر عبدالعزیز الفغم محافظ شخصی ملک سلمان را در حالی که ساعت گرانبهایی بر دست داشت، به اشتراک گذاشتند.

العالم - گوناگون

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، در صفحه ای تحت عنوان "دنیای ساعت" در شبکه ارتباط اجتماعی تویتر روز جمعه یادداشتی به همراه عکس سرلشکر عبدالعزیز الفغم منتشر شد.

الفغم هفته گذشته از درجه سرتیپ به سرلشکر ارتقا یافت. در این تصویر سرلشکر الفغم به سمت ملک سلمان خم شده در حالی که ساعتی بسیار گرانبها در دست راستش دارد. در یادداشت زیر این عکس امده است که این ساعت با مارک ریچارد میل RM27-02 ، حدود 2.900.000 ریال سعودی قیمت دارد.

پایگاه "مای واچ" برخی اطلاعات درباره این ساعت که توجه کاربران شبکه های اجتماعی را به خود جلب کرد، منتشر ساخت: طبق این پایگاه، قیمت این ساعت 758 هزار یورو که برابر با 3 میلیون و 34 هزار ریال سعودی ( افزون بر دو و نیم میلیارد تومان) است.

برخی کاربران شبکه های اجتماعی اما تمایل داشتند بدانند کسی که چنین ساعت گرانبهایی بر دست دارد، ماهانه چقدر حقوق دریافت میکند. برخی دیگر نیز بر این باورند که این شخص حق دارد چنین ساعتی بر دست داشته باشد و ساعت چنین شخصی باید گرانبهاتر و بهتر از این هم باشد؛ زیرا او محافظ شخصی پادشاه است؛ کاربران دیگری اما آن را نوعی ولخرجی و اسراف می دانند.

طبق فرمان پادشاهی در 21 جولای 2017  سرتیپ عبدالعزیز بن بداح الفغم محافظ شخصی پادشاه به درجه سرلشکری ارتقا یافت.

الفغم در مراسم استقبال از باراک اوباما رییس جمهوری سابق آمریکا نیز به عنوان محافظ شخصی ملک سلمان ظاهر شد و در این مراسم توجه تمام رسانه های جهان را به خودش جلب کرد بویژه زمانی که برای کمک به پوشاندن کفش پادشاه خم شده بود.

سرشکر الفغم برای چندین سال محافظ شخصی ملک عبدالله بود؛ این در حالی است که پدرش نیز بیش از 30 سال به عنوان محافظ شخصی ملک عبدالله خدمت کرد. سرلشکر الفغم فارغ التحصیل دانشکده نظامی ملک خالد است.

210

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها