تخلیه یک هتل در ترکیه برای شاهزاده قطری با توسل به زور!

تخلیه یک هتل در ترکیه برای شاهزاده قطری با توسل به زور!
شنبه 7 مرداد 1396 - 21:28

پلیس ترکیه به درخواست "ناصر آل ثانی" شاهزاده قطری برای تخلیه هتل پنج ستاره "مونمار پیتچ" در محله "آتچلامار" در استانبول به زور متوسل شد.

العالم - ترکیه

 این شاهزاده هتل مذکور را در سال 2010 به ارزش 15 میلیون دلار خریده  و به مدت پنج سال به ازای دریافت سالانه یک میلیون دلار به شرکت مجموعه هتل های"ستاره جنوب" اجاره داده بود.

مساحت این هتل 3800 متر مربع است و دارای 180 اتاق، دو سوئیت سلطنتی با ظرفیت 370 تخت و 200 کارمند می باشد.

پس از پایان مدت قرارداد در سال 2015،  دو طرف نتوانستند درخصوص شروط جدید به توافق برسند چرا که شاهزاده قطری خواستار افزایش مبلغ اجاره به میزان 200 هزار دولار دیگر در سال شد. درنتیجه پس از درخواست مالک از شرکت مستأجر مبنی بر تخلیه، شرکت مذکور خواستار آن شد که از طریق دادگاه هزینه های خرج شده برای تجهیز و راه اندازی هتل را طی مدت اجاره بازپس گیرد، که موفق نشد.

سرانجام در 21 جولای سال جاری ناصر آل ثانی، شاهزاده قطری پیروز این مجادله شد و دادگاه با صدور رأی به نفع او، حکم تخلیه هتل و تحویل آن به مالکش را صادر کرد.

دیروز (جمعه) تیمی از وکلا به نمایندگی از مالک قطری این هتل به همراه کارمندان اداره اجرایی و پلیس برای تخلیه مسافران و کارکنان هتل به محل اعزام شدند.

این اقدام موجی از خشم و غضب را میان مهمانان چند صد نفری هتل که بیشترشان خارجی بودند، به وجود آورد. چرا که در پیداکردن مکانی برای اقامت فوری یک شبه با مشکل مواجه شده بودند.

221

پربیننده ترین خبرها