پاسخ نیروهای یمنی به مزدوران سعودی

پاسخ نیروهای یمنی به مزدوران سعودی
يکشنبه 8 مرداد 1396 - 02:51

​​​​​​​سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمن پاسخ یمن به تشدید حملات ائتلاف سعودی – آمریکای علیه این کشور در ساعات گذشته را قوی و دردناک توصیف کرد.

العالم – یمن

خبرنگار العالم در یمن گزارش کرد "شرف غالب لقمان" سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمن، پاسخ این کشور به تشدید حملات ائتلاف سعودی – آمریکای علیه یمن را در جبهه های مختلف قوی و دردناک توصیف کرده است.

وی تصریح کرد که حملات موشکی یمن به مناطق مهم نظامی و حیاتی در ینبع، طائف و نیز حمله نیروی دریایی یمن به کشتی های جنگی دشمن قوی و در چارچوب پاسخ دهی و بازدارندگی بوده و تا زمانی که تجاوزگری سعودی ادامه داشته باشد، متوقف نخواهد شد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن خاطرنشان کرد که عملیات نظامی در جیزان و نجران براساس اهداف راهبردی و برای تعیین تکلیف جنگ در میدان نبرد  و  نیز محرومیت دشمن از تحقق اهداف مورد نظر از اشغالگری و قطع خطوط امدادرسانی صورت می گیرد.

وی افزود: خسارت های جانی و مالی ارتش سعودی در این نبردها بسیار سنگین بوده است و دشمن هرگز پیش بینی نمی کرد که متحمل چنین خسارت‌هایی شود.

لقمان گفت: نیروهای یمنی توانسته اند پیشروی مزدوران سعودی را متوقف و شرایط لازم را برای وارد آوردن ضربات مناسب به این مزدوران فراهم کنند.

وی افزود: نیروهای دفاعی ارتش و کمیته های مردمی یمن همواره مترصد تحرکات مزدوران سعودی به سوی اردوگاه خالد در جبهه تعز بوده اند و خسارت سنگینی به آنها وارد کرده اند و ادعای متجاوزان در خصوص دستیابی به پیروزی بی پایه و اساس است.

213

پربیننده ترین خبرها